معاون اول رییس جمهور:

آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی امروز میثاق و تعهد یکایک ما است

جهانگیری در پیامی ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی سه خواست تاریخی ملت ایران در آن روز بود که اکنون به میثاق و تعهد یکایک ما در حکومت و جامعه مدنی تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۴۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴ - 09February 2021

آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی امروز میثاق و تعهد یکایک ما استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی سه خواست تاریخی ملت ایران در آن روز بود که اکنون به میثاق و تعهد یکایک ما در حکومت و جامعه مدنی تبدیل شده است.

متن پیام جهانگیری به شرح زیر است:

٢٢ بهمن؛ چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبارک باد. انقلابی که به نام خدا آغاز شد و با مشارکت موثر همه گروه ها و طبقات اجتماعی و معماری مردم سالارانه امام خمینی(ره) به پیروزی رسید. آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی سه خواست تاریخی ملت ایران در آن روز بود که اکنون به میثاق و تعهد یکایک ما در حکومت و جامعه مدنی تبدیل شده است.

انقلاب آن روز نتیجه آگاهی و جان فشانی همه بود و امروز هم بدون تبعیض از آنِ همه ایرانیان اعم از زنان و مردان، نسل ها و گروه های اجتماعی، اقوام و مذاهب است. حفظ و بالندگی این میراث ملی و دینی در پاسداشت و پیگیری عملی آرمان های انقلاب یعنی آزادی، استقلال، جمهوریت، عدالت و پیشرفت همه جانبه است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار