مدیر پایش فضای مجازی صداوسیما:

بیانیه گام دوم سرآغاز کار جهادی قرار گرفت

«یونس به‌رخ» گفت: زمانی که بیانیه گام دوم توسط مقام معظم رهبری مطرح شد پایه شروع کار جهادی قرار گرفت.
کد خبر: ۴۴۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ - 10February 2021

بیانیه گام دوم سرآغاز کار جهادی قرار گرفتبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، یونس به‌رخ محقق و پژوهشگر فضای مجازی، مدیر پایش فضای مجازی صداوسیما در گفت‌وگو با رادیو انقلاب اظهار داشت: زمانی که بیانیه گام دوم توسط مقام معظم رهبری مطرح شد پایه شروع کار جهادی قرار گرفت.

وی افزود: بیانیه گام دوم عموما فضایی است که در حوزه راهبردی از نظام حکمرانی جمهوری اسلامی است، بخش دوم فضای مجازی به عنوان ساحت دوم حکمرانی محسوب می‌شود.

پژوهشگر فضای مجازی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تا امروز بحث انقلاب‌سازی، نظام سازی و دولت‌سازی را پیش برده است، اما در زمینه فضای مجازی در پایه اول قرار داریم و به عنوان پیش انقلاب در فضای مجازی جلو می‌رویم و گفتمانی که در فضای مجازی شکل می‌گیرد در پیشبرد گام دوم موثر خواهد بود.

وی اضافه کرد: زمانی که بیانیه گام دوم توسط مقام معظم رهبری مطرح شد پایه شروع کار جهادی قرار گرفت و مبنای همه امور قرار گرفت، فضای مجازی نیز باید اینچنین باشد که برای شکل‌گیری آن به مسائل جدید نیاز است که بر اساس آن برخی مسائل را جلو ببریم تا پایه اولیه انقلاب مجازی شکل گیرد.

مدیر پایش فضای مجازی صداوسیما عنوان کرد: در حال حاضر بستر فضای مجازی در اختیار آمریکائی‌ها و غربی‌ها قرار دارد و هر طور که آن‌ها بخواهند پیش می‌برند.

وی ادامه داد: پس برای جلوگیری از جهت‌دهی غربی‌ها باید فعالیت‌های حوزه فضای مجازی با هوشمندی و جدیت بیشتری پیگیری کرد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار