۲۲ بهمن فراموش نشدنی‌ترین اتفاق در تقویم تاریخ ایران را رقم زد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۲ بهمن فراموش نشدنی‌ترین اتفاق در تقویم تاریخ ایران را رقم زد.
کد خبر: ۴۴۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ - 10February 2021

۲۲ بهمن ماه فراموش نشدنی‌ترین اتفاق در تقویم تاریخ ایران را رقم زدبه گزارش اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمد شکرچی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی در برنامه طلوع فجر اظهار داشت: ۲۲ بهمن ماه فراموش نشدنی‌ترین اتفاق در تقویم تاریخ ایران را رقم زد.

وی افزود: پروژه‌ها و طرح‌های متعددی توسط وزارت خانه دنبال می‌شود و بحث بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد و بافت فرسوده جهت سکونت پذیر کردن کردن بافت‌ها در دستور کار وزارت‌ خانه است که منابع مالی زیادی نیز جهت اجرای این کار در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: طرح مسکن ملی که جهت تسهیل تولید مسکن برای طبقات متوسط و کم درآمد در دستور کار دولت قرار دارد.

وی اضافه کرد: وضعیت کشور از بعد حوادث، بحران‌ها و حوادث طبیعی وضعیت خطر پذیری است و در نعرض خطراتی مانند سیل، زلزله هستیم و به دنبال رفع این خطرات هستیم.

شکرچی‌زاده مطرح کرد: باید نگاه علمی به حوادثی مانند سیل و زلزله داشته باشیم تا بهترین روش مقابله با آن را در زمینه سخت‌افزاری مسکن انتخاب کنیم و در صورت مواجه با اینگونه خطرات حداقل خسارات را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۲ بهمن فراموش نشدنی‌ترین اتفاق در تقویم تاریخ ایران را رقم خورد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها