نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دشمنان برای ممانعت از پیشرفت ملت ایران عاجز شده‌اند

خجسته گفت: دشمنان ملت ایران به‌ویژه دولت تروریستی آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و نوکران اروپایی و سعودی‌شان تمام تلاششان را برای نابودی اندیشه انقلابی و اسلامی ملت ما به کار بسته‌اند، اما راهی برای ممانعت از رشد و بالندگی جمهوری اسلامی نیافته‌اند.
کد خبر: ۴۴۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۰ - 11February 2021

اقدامات سوء دشمنان بر ملت ایران اثر نداردخبرنگار علیرضا آخوندی؛ «امیر خجسته» نماینده مردم همدان در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر فرار اظهار داشت: ۲۲ بهمن فرصتی است که باید در آن اندیشه‌ای در آرمان‌های جاویدان امام‌ خمینی (ره)، افکار و مواضع انقلابی رهبر معظم انقلاب اسلامی و راه شهیدان کرده و با آن بیعت دوباره کنیم.

وی در ادامه تاسیس «نظام مردم‌سالاری دینی» را اولین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مردم در زمان قبل انقلاب اسلامی در رژیم ستم‌شاهی اختیار و اراده‌ای برای تعیین سرنوشت خود نداشتند و در طرف مقابل خواست و اراده ابرقدرت‌ها در سیاست‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و حتی عزل و نصب‌ها لحاظ می‌شد.

خجسته با توضیح اینکه مطالبه ملت ایران بعد از سرنگونی رژیم ستم شاهی، جمهوری اسلامی بود، گفت: در انقلاب اسلامی یک نظام مردم‌سالار بر مبنای دین که تعیین‌کنندگی مردم را تضمین می‌کرد، شکل گرفت و در شرایط کنونی دشمنان ملت ایران به‌ویژه دولت تروریستی آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و نوکران اروپایی و سعودی‌شان تمام تلاششان را برای نابودی اندیشه انقلابی و اسلامی ملت ما به کار بسته‌اند، اما راهی برای ممانعت از رشد و بالندگی جمهوری اسلامی نیافته‌اند.

وی ابراز کرد: اکنون در بهمن ۹۹ که انقلاب اسلامی چهل و دومین سالگرد پیروزی خود را پشت سر می‌گذراند شاهد امتی مستقل و آزاد هستیم که با افتخار به گذشته و امید به آینده، استوار در برابر دنیای شرق و غرب از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی محافظت می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان اسلام و ایران به دلیل ضربات سخت و عمیقی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خوردند و با استقلال کشورمان، منابع عظیم درآمدی خود را از دست دادند، درصدد تخریب این حرکت عظیم جهانی هستند.

خجسته گفت: دشمنان می خواهند مردم را نسبت به انقلاب و ارکان نظام جمهوری اسلامی دلسرد کنند تا بتوانند به اهداف و مقاصد شوم خود برسند اما با درایت مردم شریف ایران اسلامی، همواره در این زمینه با شکست مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار