وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

انقلاب اسلامی، رویدادی بی‌نظیر با پشتوانه مردمی است

«محمد شریعتمداری» گفت: انقلاب مردمی و حرکت عظیم توده‌های مردم در ۴۲ سال پیش برای حق‌طلبی، عدالت‌جویی، مبارزه با فساد و مقابله با استکبار، زیباترین و پرشورترین انقلاب‌ها را در تاریخ رقم زد.
کد خبر: ۴۴۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ - 10February 2021

انقلاب اسلامی، رویدادی بی‌نظیر با پشتوانه مردمی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمد شریعتمداری ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر طی پیامی اظهار داشت: از انقلاب اسلامی باید به عنوان رخدادی شگرف و رویدادی بی‌نظیر با پشتوانه مردمی در تاریخ معاصر یاد کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«مبارزه با فساد، رفع نابرابری‌ها، تثبیت حاکمیت اراده ملت در تعیین سرنوشت خود، تلاش برای رسیدن به خودکفایی با تکیه بر ظرفیت‌های ارزشمند داخلی و تعامل سازنده در عرصه سیاست خارجی، از جمله اهداف این جنبش اجتماعی و مردمی بود و نیک می‌دانیم که در این راه دشواری‌ها و سختی‌های زیادی را در کنار ملت شریف و آزاده از سرگذراندیم.

«استقلال» و «آزادی» این هدیه الهی و ره آورد مجاهدت پیشگامان نهضت مردمی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ را از یاد نبرده ایم و امروز نیز ملت بزرگ ایران «استقلال»، «آزادی» و امنیت پایدار خود را مرهون رشادت‌ها و از جان گذشتگی عزیزانی می‌داند که در این راه دلاوری‌ها و شهامت‌های بسیاری از خود نشان دادند.

قطعا امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی به رغم همه تهدید‌ها و تحریم‌های ظالمانه‌ای که دشمن برای رخنه در وحدت ملت بزرگ تدارک دیده، مستحکم‌تر و غیرقابل نفوذتر از گذشته است.

تکیه بر جوانان متعهد، فرهیختگان، اندیشمندان، کارآفرینان، جهاد گران عرصه کار و تولید، خادمان گمنام صنعت هسته‌ای و جهادگران عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا (پزشکان و پرستاران) جلوه‌های بی بدیل پیروی اندیشه‌های ناب اسلامی است که امروز با حرکت در مسیر صحیح، ایران اسلامی را در تداوم رشد و توسعه قرارداده و این مسیر را با اقتدار به پیش خواهد برد.

امروز، ایران یکصدا و یکپارچه تحت راهبری‌های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان استوار و پابرجا به پیش می‌رود و هیچ چیز نمی‌تواند در این انسجام و یکپارچگی خللی وارد کند.»

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار