فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد:

امروز مردم ثابت کردند گوش به فرمان رهبری هستند

سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» گفت: امروز برگ زرین دیگری بر تاریخ کشور ما ایران رقم زده شد و ثابت کرد مردم همیشه در صحنه گوش به فرمان رهبری هستند.
کد خبر: ۴۴۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ - 10February 2021

امروز مردم ثابت کردند گوش به فرمان رهبری هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد امروز در حاشیه مراسم رژه خودرویی در این شهرستان اظهار داشت: مردم ولایی محمودآباد همانند سایر هموطنان خود در سراسر کشور امروز آمدند تا با شهدای انقلاب و امام (ره) تجدید پیمان کنند.

وی تصریح کرد: حضور مردم و جوانان امروز در رژه خودرویی بی‌نظیر بود و آمدند تا دوباره همانند جشن‌های پیروزی انقلاب در سال‌های گذشته شعار مرگ بر آمریکا را سر دهند.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد افزود: به خاطر شیوع ویروس کووید ۱۹ امسال نتوانستیم در شان مردم شهیدپرور شهرستان مراسم داشته باشیم اما حضور خانواده‌ها در رژه خودرویی قابل تحسین بود.

ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز برگ زرین دیگری بر تاریخ کشور ما ایران رقم زده شد و ثابت کرد مردم همیشه در صحنه گوش به فرمان رهبری هستند.

وی در پایان گفت: مردم امروز باری دیگر تجدید پیمان کردند با مقام معظم رهبری و جای سردار سلیمانی در جمع ما خالی بود اما در مشت‌های گره کرده جوانان حضور داشت و راهش ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها