با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم صورت گرفت؛

بزرگداشت سالروز شهادت شهید ارتش «جمشید شکیبایی راد» + تصاویر

امیر سرتیپ دوم «علی اسدی» همزمان با سالگرد شهادت شهید «جمشید شکیبایی راد» در منزل وی حضور یافت و از مقام شامخ این شهید والامقام ارتش تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۴۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ - 10February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ دوم «علی اسدی» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم به همراه حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، با حضور در منزل شهید والامقام «جمشید شکیبایی راد» از شهدای والامقام ارتش، از مقام رفیع این شهید عزیز و صبر و استقامت خانواده معظم وی تجلیل کردند.

امیر اسدی نقش خانواده‌های معظم شهدا را در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان بی بدیل و موثر دانست و اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از رسالت‌های راهبردی خانواده‌های معظم شهیدان است.

وی افزود: حفظ بنیان خانواده براساس فرهنگ غنی اسلامی ایرانی یکی از دغدغه‌های موجود در جامعه است و می‌توان با الگو گرفتن از زندگی فرزندان موفق شهدا و روش تربیت آنان در مسیر حفظ و صیانت از سبک زندگی اسلامی ایرانی گام برداشت.

حجت الاسلام حسن هنرمند نیز با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از شهدای استان را شهدای ارتش تشکیل می‌دهند، گفت: امروز اقتدار نظام اسلامی و نعمت امنیتی که از آن برخورداریم، به برکت خون مطهر شهداست و باید همواره در راستای رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و وصایای شهدا گام برداریم.

شهید جمشید شکیبایی راد (گندزلو) فرمانده تانک بود که در تاریخ ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت در منطقه عملیاتی کوشک به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها