سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ عنوان کرد؛

نمایش دکترین دفاعی سپاه با عملیات‌های تهاجمی در رزمایش «پیامبر اعظم (ص) ۱۶»

سردار خادم سیدالشهدا از نمایش دکترین دفاعی سپاه با اجرای عملیات‌های شش‌گانه تهاجمی در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ نیروی زمینی سپاه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ - 11February 2021

نمایش دکترین دفاعی سپاه با عملیات‌های تهاجمی در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمد خادم سیدالشهدا» در جمع خبرنگاران در منطقه عمومی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ با محوریت قرارگاه منطقه‌ای کربلا از صبح امروز (پنجشنبه) در منطقه عمومی جنوب غرب کشور آغاز شد.

وی با تأکید بر اینکه در این رزمایش با اجرای عملیات‌های شش‌گانه تهاجمی، دکترین دفاعی سپاه به نمایش درمی‌آید، گفت: در مرحله نخست از این رزمایش تمرین پایگاه فرماندهی و بازی جنگ اجزای آتش توپخانه و ادوات عملیات هلی‌برن و ضد هلی‌برن و سد رخنه با موفقیت به اجرا درآمد.

سردار خادم سیدالشهدا اجرای عملیات شبانه و بهره‌گیری از یگان‌های تکاور زرهی و هوانیروز را از وجوه برجسته رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ توصیف و تصریح کرد: در این رزمایش، پهپاد‌ها و بالگرد‌های هجومی یگان‌های تکاور و زرهی، ظرفیت‌های نیروی زمینی سپاه و قابلیت‌های جدیدی را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها