فرمانده «نزسا» در دیدار با وزیر دفاع تأکید کرد؛

افزایش قدرت ناوگان پهپادی نیروی زمینی سپاه

سردار سرتیپ پاکپور با اشاره به اقدامات ارزنده صورت گرفته در زمینه تجهیز ناوگان پهپادی نیروی زمینی سپاه، بر افزایش قدرت این ناوگان در جهت حفظ و حراست از مرز‌های کشور تأکید کرد.
کد خبر: ۴۷۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ - 04September 2021

در تجهیز ناوگان پهپادی سپاه اقدامات ارزنده‌ای از سوی صنعت دفاعی صورت گرفته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان قرارگاه‌های عمده عملیاتی این نیرو با حضور در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» وزیر دفاع دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار پاکپور در این دیدار، ضمن تبریک انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی با سوابق درخشان در نیرو‌های مسلح، مسئولیت خطیر و حساس وزارت دفاع را در تأمین نیازمندی‌های دفاعی نیرو‌های مسلح و به‌ویژه نیروی زمینی سپاه حائز اهمیت راهبردی دانست و اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌های گسترده، مدرن و پیشرفته در وزارت دفاع، یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی سپاه می‌توانند در تعامل تنگاتنگ و هم‌افزا با صنعت دفاعی، ضمن تأمین نیازمندی‌های میدانی خود، بازخورد عملیاتی محصولات و تجهیزات بکار گرفته شده در صحنه نبرد و عرصه رزم را به متخصصین صنعت منتقل کنند.

وی با اشاره به تعامل تنگاتنگ یگان‌های عمده نیروی زمینی با صنعت دفاعی کشور گفت: ان‌شاءالله در آینده نیز بتوانیم از تجهیزات پیشرفته و مدرن‌تری در جهت انجام مأموریت‌های محوله و به‌خصوص مقابله با ضد انقلاب و متجاوزین به حدود و ثغور ایران اسلامی بهره‌مند شویم.

فرمانده نزسا یکی از عوامل مهم پیروزی در عرصه‌های نبرد و درگیری با متجاوزین را در اختیار داشتن سلاح و تجهیزات دفاعی پیشرفته و به‌روز و متناسب با نوع صحنه جنگ دانست و عنوان کرد: در حوزه تجهیز ناوگان پهپادی نیروی زمینی سپاه، اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است و ان‌شاءالله بتوانیم با حمایت و پشتیبانی صنعت‌های متولی این امر، هرچه زودتر ناوگان پهپادی نیروی زمینی سپاه را در جهت حفظ و حراست از مرز‌های کشور مجهز‌تر و قدرتمند‌تر کنیم.

امیر آشتیانی نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از حضور فرماندهان عالی‌رتبه نیروی زمینی سپاه در وزارت دفاع، مجموعه صنعت دفاعی کشور را آماده ارائه خدمات متنوع به یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی سپاه دانست و افزود: خدای متعال را شاکریم که وزارت دفاع مجموعه‌ای است که با خودباوری، خود اتکایی و هدایت‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا و با اتکا به دانش بومی می‌تواند نیاز‌های نیرو‌های مسلح را برآورده سازد.

وی با مقایسه تسلیحات و تجهیزات به کار گرفته شده در کشور‌های منطقه با جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان ساخت: اغلب کشور‌های منطقه با وابستگی تام و کامل به قدرت‌های استکباری و نظام سلطه و صرف هزینه‌های سرسام آور، نیاز‌های تسلیحاتی خود را تأمین می‌کنند و این در شرایطی است که جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین شرایط تحریم‌های اقتصادی و سیاسی و...، به هیچ کشور بیگانه‌ای وابسته نبوده و توانسته است به جایگاه ارزنده‌ای در قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی دست یابد.

وزیر دفاع با ابراز امیدواری از تعامل و هم‌افزایی همه اجزای نیرو‌های مسلح در حفظ منافع ملی تصریح کرد: بر این باوریم که امروز نیروی زمینی سپاه پاسداران به همراه نیروی زمینی ارتش با اقتدار، عزت و آمادگی کامل در نوک پیکان مقابله با دشمنان متجاوز قرار گرفته و نقش بسزایی در تأمین امنیت کشور دارد.

امیر آشتیانی یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا با رفع سریع نیاز‌های نیرو‌های مسلح در راستای ارتقاء قدرت دفاعی کشور قدم‌های ارزنده‌ای را برداریم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها