وزیر دفاع در جمع خبرنگاران تأکید کرد؛

تولید سلاح‌های جدید توسط وزارت دفاع

امیر سرتیپ آشتیانی گفت: باید با تحقیقاتی که انجام می‌دهیم، فناوری‌های جدید و تولید سلاح‌های جدید را دنبال کنیم.
کد خبر: ۴۷۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ - 29August 2021

باید فناوری‌ و سلاح‌های جدید را دنبال کنیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم تکریم و معارفه وزیران سابق و جدید وزارت دفاع، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت در وزارت دفاع که مأموریت ذاتی آن است، تقویت توان رزم نیرو‌های مسلح در مواجهه با تهدیدات است.

وی ارتقای سامانه‌های دفاعی و تداوم تولید تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح و ابتکار و نوآوری‌ را از دیگر اولویت‌های وزارت دفاع برشمرد.

وزیر دفاع با بیان اینکه اولویت بعدی وزارت دفاع معیشت و مسکن کارکنان نیرو‌های مسلح است که آن را دنبال می‌کنیم، افزود: اولویت بعدی ما بحث تحقیقات است؛ باید با تحقیقاتی که انجام می‌دهیم، فناوری‌های جدید و تولید سلاح‌های جدید را دنبال کنیم و با توجه به اینکه این مسئولیت در ستاد کل نیروهای مسلح به عهده بنده بوده است، آن را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم کار نویی را در آینده ارائه دهیم.

امیر قرایی همچنین درباره تعامل با نیرو‌های مسلح گفت: بنده چون در همه قسمت‌های نیرو‌های مسلح مسئولیت داشته‌ام، هم در ارتش و ستاد کل نیرو‌های مسلح و هم با سپاه پاسداران، نیروی انتظامی بسیج و همه مجموعه‌های نظامی ارتباط بسیار نزدیکی دارم که این ارتباط، کمک می‌کند تا کار را با اقتدار و سرعت بیشتری دنبال کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار