رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

وزارت دفاع گام‌های بلندی در تولید اقتدار دفاعی برداشته است

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: امروز وزارت دفاع توفیق اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را دارد و گام‌های بلندی در تولید اقتدار دفاعی برداشته است.
کد خبر: ۴۷۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ - 29August 2021

وزارت دفاع گام‌های بلندی را در تولید اقتدار دفاعی و معنوی برداشته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در آیین تکریم امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر سابق دفاع و معارفه امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به مسئولیت وزارت دفاع اظهار داشت: امروز وظیفه نیرو‌های مسلح بسیار خطیر است و آن، تولید تجهیزات و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح است.

وی ادامه داد: وزارت دفاع وظیفه تولید قدرت ملی را بر عهده دارد که این امر با تعامل میان نیرو‌های مسلح حاصل می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: وزارت دفاع مسئول تولید اقتدار است و نه‌تنها از کشور و ملت بلکه از محرومان و مظلومان عالم نیز دفاع می‌کند.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به دیدار مسئولان ارشد نیرو‌های مسلح با فرمانده معظم کل قوا گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بر تقویت بنیه معنوی و افزایش بصیرت خانواده‌های نیرو‌های مسلح تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه اقتدار دفاعی در جمهوری اسلامی بدون اقتدار دینی و معنوی ایجاد نمی‌شود، عنوان کرد: امروز وزارت دفاع توفیق اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را دارد و گام‌های بلندی در تولید اقتدار دفاعی و معنوی برداشته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تشکر از زحمات امیر «حاتمی» در دوران مسئولیت خود در وزارت دفاع گفت: برای امیر «آشتیانی» وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم با تعامل اثربخش در اجرای فرامین مقام معظم رهبری موفق باشند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار