سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران:

برنامه جامع صنعت دفاعی آماده و در جریان است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه برنامه جامع صنعت دفاعی آماده و در جریان است، گفت: با هم‌افزایی بین نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع و بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان، شاهد ارتقای چشمگیر سامانه‌های دفاعی کشور خواهیم بود.
کد خبر: ۴۷۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ - 29August 2021

امیر «آشتیانی» با توجه به سابقه درخشان نظامی مسیر موفقیت را طی خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم تکریم و معارفه وزرای سابق و جدید وزارت دفاع، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت دفاع در دوره‌های مسئولیت گوناگون و در زمان مدیریت وزرای مختلف به‌حمدالله رو به پیشرفت و ارتقا بوده است.

وی با اشاره به زحمات وزیر سابق دفاع در دوران مسئولیت خود، گفت: در چهار سال گذشته امیر «حاتمی» اقدامات و خدمات فراوان و مؤثری انجام داد و در این مدت پیشرفت‌های مناسبی را در حوزه توان دفاعی کشور شاهد بودیم که جای تشکر دارد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: امیر «آشتیانی» هم با توجه به سابقه درخشانی که در حوزه‌های مسئولیتی خود در ارتش و سابقه خوبی که در ستاد کل داشته، قطعاً این مسیر را با موفقیت طی خواهد کرد.

وی ادامه داد: برنامه جامع صنعت دفاعی آماده و در جریان است و با هم‌افزایی که بین نیرو‌های مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با وزارت دفاع است و بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌های کشور و جوانان هوشمند کشور انجام می‌گیرد، ان‌شاالله شاهد ارتقای چشمگیر سامانه‌های دفاعی کشور خواهیم بود.

سرلشکر باقری در پایان گفت: در سایر ابعاد مأموریت‌های وزارت دفاع از جمله رسیدگی به بازنشستگان و سایر مأموریت‌های دیگر، اقدامات کاملاً امیدوارکننده‌ای را شاهد بوده‌ایم و آینده‌ای روشنی برای وزارت دفاع ترسیم می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار