فرمانده نیروی دریایی سپاه:

تولید شناورهای بزرگ در دستور کار نیروی دریایی سپاه است

سردار تنگسیری گفت: تولید شناورهای بزرگی را در دستور کار داریم و این شناورها در حال تولید هستند.
کد خبر: ۴۴۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ - 12February 2021

تولید شناورهای بزرگ در دستور کار نیروی دریایی سپاه استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتگویی، با اشاره به نامگذاری سال به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری و برنامه‌های نیروی دریایی برای تحقق این خواست فرماندهی معظم کل قوا گفت: حضرت آقا تأکید بسیاری بر خودکفایی اقتصادی دارند، بر همین اساس چند سالی است که شعار سال را با تأکید بر همین موضوع اساسی و مهم یعنی خود کفایی اقتصادی انتخاب می‌کنند. به همین دلیل سال قبل را «سال حمایت از تولید» و امسال را «سال جهش تولید» نامیدند.

وی ادامه داد: ما در نیروی دریایی سپاه در بحث ساخت تجهیزات و شناورهایی که در مجموعه خودمان تولید و استفاده می‌کنیم و همچنین آن پروژه‌هایی را که با وزارت دفاع در حال همکاری هستیم، در سال جاری با جدیت بیشتری دنبال کرده و می‌کنیم که خوشبختانه به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسیده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: تولید شناورهای بزرگی را در دستور کار داریم و این شناورها از لحاظ تعداد و بزرگی در حال تولید هستند. همچنین ساخت تجهیزات دیگری را در دستور کار داریم که بخشی از آنها به دلیل مسائل امنیتی قابل بیان نیست و خبر بخش دیگر آنها که قابل گفتن هست را هم در آینده خواهید شنید.

سردار تنگسیری گفت: پیشرفت‌ها و تجهیزات رونمایی شده و در حال تولید در نیروی دریایی سپاه نشان دهنده یک جهش در تولید و کارآمدی تجهیزات تولید شده است.

وی در پایان تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا هم فرمانده ما و هم مرجع تقلید ما هستند و ما وظیفه خود می‌دانیم که تحقق شعار سال را که فرمانِ فرماندهی کل قوا است با جدیت دنبال کنیم و تحقق بخشیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها