حضور گوینده مشهور دفاع مقدس بعد از ۳۲ سال در مستند ماسک

گوینده خبر تاریخی فتح خرمشهر، بعد از ۳۲ سال از پایان جنگ تحمیلی بار دیگر با حضور در مستند ماسک به نویسندگی و کارگردانی محمد دیندار، متنی حماسی را در ستایش مدافعان سلامت قرائت کرد.
کد خبر: ۴۴۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ - 13February 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمود کریمی» گوینده مشهور و صدای ماندگار هشت سال دفاع مقدس و گوینده خبر تاریخی فتح خرمشهر، بعد از ۳۲ سال از پایان جنگ تحمیلی بار دیگر با حضور در مستند ماسک به نویسندگی و کارگردانی محمد دیندار، متنی حماسی را در ستایش مدافعان سلامت قرائت کرد و فداکاری کادر درمانی را در راستای رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس برشمرده است.

حضور گوینده مشهور دفاع مقدس بعد از ۳۲ سال در مستند ماسک

کریمی همچنین طی گفت‌وگویی در مستند ماسک، فداکاری پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، نیرو‌های مردمی و خبرنگاران و مستندسازان را ملهم از فداکاری و ایثار مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس دانسته و گفته است: مردم ما و کادر درمانی کشور در جریان کرونا نشان دادند که از همان روحیه ایام دفاع مقدس برخوردارند و اگر قرار است کاری حماسی و تبلیغی در این باب صورت گیرد، باید با همان نگاه حماسی دفاع مقدس باشد.

بر اساس این گزارش، مستند ماسک محصول شبکه مستند و به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد دیندار ساخته شده و از پرداختی حماسی و چالشی برخوردار است‌ و ضمن به تصویر کشیدن فداکاری و تلاش کادر درمانی و نیرو‌های مردمی، برای نخستین‌ بار با نگاهی آسیب شناسانه به ضعف‌های سیستم درمانی کشور نیز در این ماجرا پرداخته و در پی این پاسخ است که چگونه می‌توانستیم در بحران کرونا بهتر عمل کرده و از میزان آسیب دیدگان کاسته و چه درس‌هایی باید برای آینده بیاموزیم.

حضور گوینده مشهور دفاع مقدس بعد از ۳۲ سال در مستند ماسک

مستند ماسک که جمعی از چهره‌های مشهور پزشکی، دانشگاهی، سیاسی، اجرایی و فرهنگی کشور در آن حضور دارند، ساعت ۱۹ چهارشنبه ۲۹ بهمن و در آستانه‌ اولین سالگرد اعلام‌ شیوع کرونا در ایران، از شبکه مستند به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار