حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی:

سومین جشنواره سرود ستاد ارتش برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش از برگزاری سومین جشنواره سراسری سرود ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان «نوای حماسه» خبر داد.
کد خبر: ۴۴۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ - 13February 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سعید نصیرالاسلامی» معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی آجا با اعلام خبر فوق، افزود: این جشنواره از روز دوشنبه (۲۷ بهمن ماه) با توجه به محدودیت‌های کرونایی، با تغییری محسوس در بخش صحنه ای، به صورت مجازی از طریق بازشنوی آثار سرود و موسیقی در سطح ستاد ارتش اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به شرکت ۲۶ گروه سرود در قالب «تک خوانی» کارکنان پایور و وظیفه و فرزندان ذکور ستاد ارتش در این جشنواره، خاطرنشان کرد: برگزیدگان جشنواره توسط هیأت داوران، ضمن تقدیر و دریافت جوایز به هفتمین جشنواره سراسری سرود ارتش با عنوان نغمه‌های بهشتی ۷ راه خواهند یافت.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی در ادامه هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای کیفیت محتوایی سرود‌ها و اجرای مناسب‌تر گروه‌ها با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی، توصیف کرد و افزود: سرود نوعی از شعر بسیار تأثیر گذار است که نتایج مثبت و اثربخش فرهنگی زیادی به همراه دارد و ما می‌توانیم با انتخاب موضوع درست و همگام با اتفاق‌های روز جامعه، تولیدات این حوزه را با سبک زندگی ایرانی- اسلامی پیوند دهیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها