محسن رضایی:

شهدای شیعه و اهل سنت، تجلی اتحاد مسلمانان هستند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهدای اهل سنت و تشیع تایباد نشان دهنده قدرت اتحاد هستند که مسلمانان برای حفظ این نظام با هر مذهب و دینی جان خود را تقدیم کرده‌اند. وظیفه اصلی ما برای حفظ و بقای نظام ادامه دادن مسیر شهداست.
کد خبر: ۴۴۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ - 13February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا (ع)، محسن رضایی در یادواره شهدای شهرستان تایباد که در دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار داشت: شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده آنان سرمایه‌های عظیم این سرزمین هستند.

وی در ادامه با اشاره به اتحاد و انسجام شیعه و اهل سنت این خطه مرزی افزود: شهدای اهل سنت و تشیع تایباد نشان دهنده قدرت اتحاد هستند که مسلمانان برای حفظ این نظام با هر مذهب و دینی جان خود را تقدیم کرده‌اند. وظیفه اصلی ما برای حفظ و بقای نظام ادامه دادن مسیر شهداست.

رضایی بیان کرد: امروز دیگر، روز تقسیم غنائم نیست بلکه فرصت ایثار و تلاش است و این آرمان با رسیدن به تمدن بزرگ ایرانی اسلامی محقق می‌شود، امروز روز سکوت کردن و مساحمه با دشمن نیست، باید اقتصاد و فرهنگ را درست کرد، در واقع باید آن‌ها را کامل کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهر‌های مرزی مورد توجه قرار نگرفته و از لحاظ اقتصادی محروم واقع شده‌اند تاکید کرد: امروزه شهر‌های مرزی در تمام دنیا جزو ثروتمتدترین شهر‌ها محسوب می‌شوند، ما در مناطق مرزی نباید مشکلاتی مانند اشتغال و اقتصاد مردم را داشته باشیم. توجه به شهر‌های مرزی باید به عنوان یک مساله مهم در دستور کار ۱۰ ساله و در برنامه دولت قرار گیرد.

رضایی خاطرنشان کرد: همه مردم ما مثل هم هستند، تشیع و تسنن با هم برابرند، نباید بین مردم تبعیض وجود داشته باشد. باید بازنگری اساسی در سیاست‌ها صورت بگیرد. همچنین نیاز است دولتمردان و مجلسی‌ها پاسخگوی مردم باشند در واقع ما نیازمند یک تحول عظیم در سال ۱۴۰۰ هستیم.

وی در ادامه سخنان خود توضیح داد: صرفه‌جویی و بهره‌وری از منابع آبی باید مدنظر باشد و دولتمردان ما باید با همتایان افغانستانی در مورد این منابع آبی به تعامل برسند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها