شهید «بهمن جهانگیری»:

برادران، مواظب باشید دشمنان بین شما تفرقه نیاندازند

شهید «بهمن جهانگیری» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: برادران، مواظب باشید دشمنان بین شما تفرقه نیاندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا نکنند که اگر چنین کردند، روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابرقدرتهاست.
کد خبر: ۴۴۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ - 14February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «بهمن جهانگیری» در 2 شهریورماه 1340 در شهرستان مرند دیده به جهان گشود. پس از آغاز جنگ تحمیلی برای دفاع از خاک کشورش راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از چندی مبارزه با دشمن بعثی درنهایت در تاریخ 13 آبان‌ماه 1362 در عملیات والفجر 4 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

خدایا، پروردگارا، بارالها، ما برای ترویج دینت و کشتن دشمنانت و باز کردن راه قبر شش گوشه حسینت و لبیک گفتن به ندای روح‌الله بپا خواستیم. پروردگارا بر من و خانواده‌ام منت نهادی و مرا جزو قربانیان درگاهت قبول نمودی.

چه موهبتی، چه پاداشی، چه افتخاری، چگونه می‌توان حق این نعمت را به جای آورد؟ پدر و مادرم برای پذیرفته شدن قربانی‌تان، قربانی‌ها لازم است و شما امانتی را که به دست شما سپرده شده بود به صاحب  اصلی‌اش بازگرداندید.

ای جوانان، ای ملت مسلمان برای اینکه شما در بوته آزمایش قرار گرفته‌اید مبادا که در این امتحان در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب عبادت شهید شد و مبادا در بی‌تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین در راه حسین و با هدف شهید شد.

آنان که پیرو خط سرخ امام خمینی نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند، بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند اما باشد که دماء شهدا آنان را نیز متحول سازد و به رحمت الهی نزدیکشان کند. با خداوند پیمان می‌بندم که در تمام عاشوراها و تمام کربلاها با حسین (ع) همراه باشم و سنگر او را خالی نکنم تا هنگامی که همه احکام اسلام در زیر پرچم اسلامی امام زمان به اجرا درآید.

برادران، مواظب باشید دشمنان بین شما تفرقه نیاندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا نکنند که اگر چنین کردند، روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابرقدرتهاست. در امام بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را در بیابید، خود را تسلیم او سازید و صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار