فرماندار اراک:

مراسم تشییع شهدای گمنام با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در اراک برگزار می‌شود

بختیاری از برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در اراک خبر داد.
کد خبر: ۴۴۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ - 14February 2021

مراسم تشییع شهدای گمنام با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در اراک برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، «حسین بختیاری» فرماندار اراک در نشست هماهنگی تشییع و خاکسپاری ۵ شهید گمنام در استان مرکزی گفت: شهید گمنام عضو هر خانواده ایرانی است و وقتی وارد شهر می شود دیگر گمنام نیست چراکه هر خانواده ایرانی شهید والامقام را متعلق به خانواده خود می داند.

بختیاری اظهار کرد: مردم شهید پرور شهر اراک همواره وفاداری خود به شهدا و پایبندی به مسیر شهدا را در طول این ۴۲ سال انقلاب به خوبی نشان داده اند و این ایام که شهر اراک و داود آباد میزبان ۳ شهید گمنام هستند برای ورود شهدا به شهرشان لحظه شماری می کنند.

وی ادامه داد: امروز میزبانی از شهدای گمنام برای همه ما افتخار بزرگ و یک نعمت ارزشمند است و باید از این فرصت به خوبی برای انجام وظیفه و رسالت خود استفاده کنیم و پیام شهدا را در قالب های مختلف به مردم و خصوصا نسل جوان منتقل کنیم.

فرماندار اراک بیان کرد: استان مرکزی و شهر اراک در طی ایام کرونایی مراسمات خوبی برای گرامیداشت های ایام مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام داده و خوشبختانه تجربه های بسیار موفقی کسب شده که در مراسمات شهدا به کارگیری خواهند شد.

وی بیان کرد: آن چیزی که در مراسمات تشییع شهدای گمنام بسیار حائز اهمیت است توجه به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در ابعاد مختلف است که باید به آن اهمیت ویژه ای بدهیم و همه باید در این مسئله نقش آفرین باشند.

بختیاری بیان کرد: فضای مجازی یک ظرفیت بسیار مناسب برای انتقال پیام شهدا و تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ، راه امام خمینی(ره) ، عملیاتی کردن مطالبات مقام معظم رهبری و پیام شهدا است که باید به بهترین نحو از آن استفاده کرد.

فرماندار اراک بیان کرد: شهر داود آباد یکصد و یک شهید والامقام به انقلاب اسلامی هدیه کرده و دو شهید مفقودالاثر دارد که مردم این شهر از طی روزهای گذشته برای ورود شهید لحظه شماری می کنند و در آمادگی کامل برای استقبال باشکوه هستند و خوشبختانه این آمادگی در استقبال هم در دو مرکز دانشگاهی اراک وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: ساخت یادمان در شهر داود آباد با قوت پیگیری خواهد شد و در دو مرکز دانشگاهی با مسئولین استانی هماهنگی ها و رایزنی ها انجام خواهد شد که بتوانیم با کمک دانشگاه ها یادمانی در شان شهدا بسازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار