تحقق گام دوم انقلاب مهم‌ترین اصل راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن بود

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری ها، گفت: موضوع اصلی‌مان در برپایی مراسم باشکوه ۲۲ بهمن امسال تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت گام دوم انقلاب بود.
کد خبر: ۴۴۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ - 16February 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌اله غلامعلی معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها درباره راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: ما از ماه‌ها پیش به دنبال برنامه‌ریزی برای این روز بودیم. حدود ۱۷ روز برنامه متنوع را در حوزه شهرداری داشتیم. فعالیت‌هایی که انجام شد در جهت تسهیل حضور مردم بود و دست‌اندرکاران اصلی خود مردم بودند و ما اجرای مراسم را آسان کردیم.

وی در گفت‌وگو با رادیو انقلاب ادامه داد: موضوع اصلی مان تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در برپایی باشکوه این مراسم با محوریت گام دوم انقلاب بود. ارتقاء سرمایه اجتماعی و تقویت مشارکت شهروندان و بزرگداشت یاد امام راحل و شهدا و تجلیل از مجاهدت ایشان در پاسداشت انقلاب و پاسداشت وقایع مهم انقلاب در محله‌ها از اهداف ما برای برپایی این مراسم بوده است.

غلامعلی افزود: تبیین و ترویج آیین‌های انقلاب اسلامی و جلب مشارکت گروه‌های مرجع و شهروندان در این گرامیداشت و همچنین ۲۷ محور اجرایی داشتیم و فعالیت‌های کالبدی یکی از آن‌هاست. بحث هر «خانه یک پرچم» و پرچم افتخار را داشتیم و نصب پلاک افتخار بر سر در منزل شهدا یکی از آن کار‌ها است.

وی ادامه داد: به خاطر کرونا سعی شده تا عمده فعالیت‌هایمان به فضای باز منتقل شود. همچنین در این ایام ۵۰ برنامه استانی و محلی را در نظر گرفتیم که با همکاری صداوسیما از طریق شبکه‌های استانی پخش شد. سیاست‌گذاری‌های ما در همه جا یکی بود، اما ممکن بود در هر محله با توجه به ظرفیت آنجا متفاوت باشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار