دبیر دومبن جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی مطرح کرد؛

رشد ۲۸ درصدی جشنواره نسبت به سال قبل/ برگزاری سومین دوره جشنواره در استان آذربایجان شرقی

سرهنگ حمید حیدری گفت: رشد ۲۸ درصدی جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی نشان از اهمیت آن دارد.
کد خبر: ۴۴۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ - 16February 2021

رشد ۲۸ درصدی جشنواره نسبت به سال قبل/ برگزاری سومین دوره جشنواره در استان آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سرهنگ «حمید حیدری» دبیر دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در آیین اختتامیه این جشنوراه اظهار داشت: اندیشه‌پروری و معرفت‌افزایی برای انتقال ارزش‌های عمیق دفاع مقدس به نسل جوان و شناسایی، ساماندهی گروه‌های تخصصی شبکه سازی و به‌کارگیری استعداد‌های فعالان متعهد، ایحاد بانک اطلاعاتی از فعالان حوره مجازی با هدف حریان‌سازی از اهداف دومین جشنواره ملی دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی بود.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اولین دوره این جشنواره در سال ۱۳۹۸ برگزار و ۹۰۴ اثر به دبیرخانه ارسال شد که در دومین دوره از جشنواره ۱۱۵۳ اثر ارسال شد که رشدی ۲۸ درصدی را به همراه داشت.

دبیر دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی گفت: از میان آثار ارسالی ۱۱۷ اثر در بخش سایت‌های خبری ۲۳۵ اثر بخش پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی ۵۷ اثر در بخش نرم افزار‌های کاربردی ۴۹۲ اثر در بخش سرگرمی‌ها و ۱۹۳ اثر در بخش آزاد بود که پس از بررسی‌های اولیه داوری و برگزیدگان مشخص شد.

وی در پایان بیان داشت: استان‌های فارس، آذربایجان‌شرقی، همدان، چهار محال بختیاری، ایلام، لرستان، بوشهر، زنجان و کرمانشاه میزبان جشنواره بودند. امروز علاوه بر تقدیر از برگزیدگان از پوستر سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی اداره کل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار