مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌‌غربی:

غفلت از فضای مجازی موجب عقب افتادن در میدان جنگ نرم می‌شود

سرهنگ جلیل وحیدی گفت: امروزه فضای مجازی، قاعده بازی را در میدان تعیین می‌کند و غفلت از این فضا می تواند باعث عقب افتادن در میدان جنگ نرم شود.
کد خبر: ۴۴۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ - 16February 2021

غفلت از فضای مجازی موجب عقب افتادن در میدان جنگ نرم می‌شود

سرهنگ جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: امروزه فضای مجازی، قاعده بازی را در میدان تعیین می‌کند و غفلت از این فضا می تواند باعث عقب افتادن در میدان جنگ نرم شود.

وی افزود: آذربایجان‌غربی از جمله استان‌هایی است که در طول ۴۲ سال گذشته با حوادث مختلفی از جمله دفاع مقدس و درگیری با گروهک‌ها پس از پیروزی انقلاب رو به رو بوده که این موضوعات سوژه‌های خوبی برای رسانه‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی ادامه داد: با وجود سابقه درخشان این استان در حیات ۴۲ ساله انقلاب و در حوزه ایثار و شهادت متاسفانه آنگونه که باید و شاید در معرفی این سوابق اقدامات خاصی در فضای مجازی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: مسئولان استانی باید برای پرداختن به موضوعات مختلف در حوزه مقاومت و ایثار در فضای مجازی تلاش مضاعفی داشته باشند.

سرهنگ وحیدی با اشاره به موفقیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی در جشنواره ادبیات تاریخ دفاع مقدس در حوزه تدوین کتب اسنادی و تاریخ شفاهی رتبه اول را کسب کرد و کتاب واژه‌های بی‌مرز از استان رتبه اول را بهترین کتاب تاریخ شفاهی را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آذربایجان‌غربی امسال در جشنواره‌های مختلف اعم از ترنم فتح و یوسف نیز مقام کسب کرده که برای کسب توفیقات در دیگر فضاها نیز مصمم هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار