معاون استاندار بوشهر:

لزوم استفاده از روش‌های خلاقانه و جذابیت‌های هنری برای ترویج فرهنگ نماز

«حسن ابراهیمی» گفت: باید از روش‌های خلاقانه و جذابیت‌های هنری برای ترویج فرهنگ نماز استفاده شود.
کد خبر: ۴۴۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵ - 16February 2021

ارسال ۷۰۰ اثر از استان بوشهر به دبیرخانه اجلاس سراسری نمازبه گزارش  دفاع‎‌پرس از بوشهر، «حسن ابراهیمی» امروز در نشست شورای اقامه نماز استان بوشهر، اظهار داشت: باید از روش‌های خلاقانه و جذابیت‌های هنری برای ترویج فرهنگ نماز استفاده شود.

وی یکی از مسائل مهم را ارزیابی تأثیرات اجلاس‌های گذشته از طریق پژوهش‌های علمی دانست و گفت: اجلاس نماز اثر مهمی در انس و گرایش جامعه به نماز و ترویج فرهنگ اقامه نماز دارد و این امر باید آسیب‌شناسی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر در خصوص اجلاس استانی نماز هم افزود: ششمین اجلاس استانی نماز با بهبود شرایط کرونایی در کشور سال آینده برگزار خواهد شد.

ابراهیمی ضمن تقدیر از مسئولان کمیته‌های اجلاس نماز در اطلاع‌رسانی و پیگیری برنامه‌های اجلاس یادآور شد: آثار رسیده به دبیرخانه اجلاس استانی به کمیته علمی تحویل و کار داوری و بررسی آثار صورت گیرد و زمینه برای برگزاری مطلوب اجلاس در سال آینده فراهم شود.

وی با اشاره به نقش نماز در ارتقا سطح معنوی جامعه اظهار داشت: برای دعوت به نماز باید مدیران و مسئولان پیش‌قدم باشند و با عمل و نه با گفته، دیگران را به نماز دعوت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم نظافت و پاکیزه نگه داشتن نمازخانه‌های ادارات و مجتمع‌های خدماتی بین راهی یادآور شد: نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه‌ها باید به طور کامل و مستمر نظافت و ضدعفونی شوند و پروتکل‌های بهداشتی کاملاً مراعات شود.

وی همچنین خواستار تهیه و نصب تابلو راهنمای مساجد در روستاهای واقع در حاشیه جاده‌های اصلی استان شد و تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز نمازخانه‌های بین راهی مربوط به خود را در اسرع وقت ساماندهی و برای استفاده آماده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار