آیت الله خاتمی:

منتقدان به گونه ای القا نکنند که رهبری در جریان مذاکرات نیست

امام جمعه موقت تهران با انتقاد از دو جبهه سیاسی غالب در کشور افزود: مسئولان دولت در برخی از محافل منتقدین را تخریب و گاهاً تشبیه به صهیونیست ها می کنند و از سوی دیگر برخی از منتقدین فضا را به نوعی نمایش می دهند که گویی همه چیز را فروخته ایم.
کد خبر: ۴۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ - 09April 2015

منتقدان به گونه ای القا نکنند که رهبری در جریان مذاکرات نیست

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، آیت الله خاتمی در شانزدهمین یادبود شهید صیاد شیرازی با اشاره به مذاکرات هستهای ایران با 1+5 گفت: متاسفانه در این مذاکرات دو جبهه سیاسی غالب در کشور خطوط رهبری را رعایت  نکردند، به نحوی که مسئولان دولت در برخی از محافل منتقدین را تخریب و گاهاً تشبیه به صهیونیست ها می کنند و از سوی دیگر برخی از منتقدین فضا را به نوعی نمایش می دهند که گویی همه چیز را فروخته ایم.

وی ادامه داد: وقتی رهبری می فرمایند دولت و ملت همدلی و همزبانی داشته باشند این موضوع درمورد مسئولین صدق می کند. ما باید در عمل مطیع ولایت باشیم و این برای ما مصلحت است.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: برگزاری مجلس شهدا مانوری خطاب به دشمنان به ویژه آمریکا است که اصرار به تحقیر ملت ایران دارند. به خصوص اوباما که اظهارات نا به جایی بعد از بیانیه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: اظهارات اخیر وی به وضوح می گوید که اینها به دنبال تحقیر ملت ایران هستند، اما این آرزو را با خود به گور می برند.

وی از منتقدین خواست تا به گونه ای اظهار نظر نکنند که القا شود رهبری در جریان موافقت صورت گرفته در مذاکرات هسته ای نیست. چرا که این یک توهین به حساب می آید. تیم مذاکره کننده خطوط کلی مذاکره را با رهبری در میان گذاشته اند.
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها