سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح:

برای دفاع از کشور هیچ وابستگی به کشورهای خارجی نداریم

سردار شکارچی با بیان اینکه امروز در حوزه دفاع مقابل تهاجم احتمالی دشمن، هیچ نیازی به بیگانه نداریم، گفت: هیچ وابستگی به کشور‌های سلطه گر و خارجی نداریم.
کد خبر: ۴۴۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ - 17February 2021

برای دفاع از کشور هیچ وابستگی به کشورهای خارجی نداریمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در گفت‌وگویی، با اشاره به سیر صعودی حرکت ملت ایران، اظهار داشت: ملت ایران الحمدالله ۴۲سال مقاومت کردند و بیش از چهار دهه مقاومت، هر روز یک پله از نردبان اقتدار و عزت انقلاب اسلامی بالا رفته اند و از طرف دیگر دشمنان انقلاب از نردبان سلطه، زورگویی و تکبر پله پله پایین آمده اند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح افزود: امروز بعد از ۴۲سال، انقلاب اسلامی یک الگو و مدل بسیار افتخار آمیز و موفق برای بشریت، امت اسلامی، آزادی خواهان و افرادی که دنبال استقلال کشورشان هستند، ارایه کرده است.

وی بهترین مدل و الگوی حکمرانی در جهان را انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: انقلابی که هم عزت و استقلال کشور را افزایش داده است و هم توانسته به عنوان بهترین مدل و الگو، خودش رابرای جهان ارایه کند.

شکارچی با اشاره به شرایط خاص راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، اضافه کرد: ملت ایران ۲۲بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با وجود همه محدودیت‌های کرونایی، اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خشم و نفرت خودشان را به دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح ادامه داد: ملت ایران امسال هم همچون سال‌های گذشته با آرمان‌های انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و حضرت امام (ره) بیعت کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی چیست و چه تحولی در این حوزه ایجاد شده است، تصریح کرد: ما امروز در حوزه دفاع از کشورمان در مقابل تهاجم احتمالی دشمن هیچ نیازی به بیگانه نداریم.

سخنگوی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: هر چه نیاز داشته باشیم با استقلال، اقتدار و عزت تولید می‌کنیم، ما با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی در کشور خود اتکا بوده و در دفاع از کشور برخلاف برخی کشور‌های وابسته جهان، هیچ وابستگی به کشور‌های سلطه گر و خارجی نداریم.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار