۱۸۳ کتاب از سوره مهر در نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر

علی اسکندری دربارۀ حضور انتشارات سوره مهر در نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر گفت: انتشارات سوره مهر با تمام توان، آثار منتشر شده خود را در معرض دید مخاطبان قرار خواهد داد و با ۱۸۳ عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۴۴۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ - 17February 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علی اسکندری» مدیر روابط عمومی انتشارات سوره مهر دربارۀ اهمیت پرداختن به موضوع تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: این موضوع زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که طبق فرموده رهبر انقلاب ما برای جلوگیری از تحریف نتوانسته باشیم تاریخ را خوب روایت کنیم و در این صورت است که از طرف دشمنان نظام و انقلاب و همچنین خَنّاسانی که به گمراه کردن مردم چشم طمع دارند، در خطر هستیم. انتشارات سوره مهر هم در حوزه تاریخ شفاهی و انقلاب اسلامی آثار متعددی دارد که تخصصی است و مورد وثوق مخاطبین قرار گرفته است.

وی ضرورت برگزاری نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر را در این وضعیت شیوع کرونا این‌طور بیان کرد: در این شرایط مردم به راحتی نمی‌توانند در نمایشگاه فیزیکی حضور پیدا کنند، اما از طریق فضای مجازی با بازخورد بسیار بیشتر و گسترده‌تر می‌توانند با این آثار آشنا شده و آن‌ها را تهیه کنند.

مدیر روابط عمومی انتشارات سوره مهر درباره حضور و فعالیت ناشران و مؤسسات فرهنگی در عرصه تاریخ انقلاب گفت: پرداختن به موضوع تاریخ انقلاب از طریق ناشران هر چقدر هم از منظر ما گسترش پیدا کند، باز هم جای کار دارد چرا که اتفاقات و موضوعاتی که حول محور انقلاب اسلامی و تاریخ آن وجود دارد بسیار گسترده است. این‌ها گنجینه‌هایی هستند که تمام ناشدنی بوده و موضوعات متنوع و متعدد در این حوزه وجود دارد که ناشران می‌توانند به نحو احسن و با نگاه به آینده روی آن‌ها کار کنند و آثارشان مورد اقبال مخاطبین قرار بگیرد و کم‌کاری‌هایی که تا الان صورت گرفته را پوشش دهد.

اسکندری دربارۀ حضور انتشارات سوره مهر در نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر اظهار کرد: انتشارات سوره مهر با تمام توان، آثار منتشر شده خود را در معرض دید مخاطبان قرار خواهد داد و با ۱۸۳ عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

گفتنی است نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر از دوم تا هشتم اسفندماه به نشانی www.ketabika.com برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار