معاون نیروی انسانی ناجا خبر داد؛

انتشار آثار شهدای ناجا برای ۴۵ هزار مخاطب در فضای مجازی

سردار «محمد زارعی» با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط مرکز فرهنگی مرکز امور ایثارگران ناجا در راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: بیش از ۴۵ هزار نفر به‌صورت مستقیم در فضای مجازی، تحت پوشش بهره‌برداری از این آثار قرار دارند.
کد خبر: ۴۴۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ - 17February 2021

انتشار آثار شهدای ناجا برای ۴۵ هزار مخاطب در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «محمد زارعی» معاون نیروی انسانی ناجا امروز (چهارشنبه) در آیین نکوداشت شهدای فاطمیه (شهدای اغتشاشات خیابان پاسداران) و رونمایی از کتاب «ایستگاه هفتم»، اظهار داشت: این جلسه‌ها بهانه‌ای برای این است تا ما همواره یاد شهدا را گرامی بداریم؛ چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت همین شهدا، به قله‌های عزت دست یافته است، تا جایی که قدرت‌های ظاهری واسطه می‌فرستند و به نوعی احساس ذلت می‌کنند و از جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند تا در اقدامات خودش، آن‌ها را هم ببیند.

وی افزود: شهدای خیابان پاسداران به این علت به‌عنوان شهدای فاطمیه شناخته می‌شوند که در شب شهادت حضرت زهرا (س) به شهادت رسیده‌اند و برای ما مایه افتخار است که بگوییم روزی با این شهدا همسنگر بوده‌ایم و امید داریم که راه این شهدا را ادامه دهیم.

سردار زارعی با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط مرکز فرهنگی مرکز امور ایثارگران ناجا در راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: در این راستا، از زمان فرماندهی سردار اشتری، بیش از ۱۵ جلد کتاب، بیش از ۵۱ قسمت مستند، بیش از ۱۰ قسمت نماهنگ منتشر شده و با بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ خانواده شهدا، مصاحبه شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۴۵ هزار نفر به‌صورت مستقیم در فضای مجازی، تحت پوشش بهره‌برداری از این آثار قرار دارند و سایت «شهدای ناجا» نیز بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار بازدید دارد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار