حامد زمانی:

گفتمان انقلاب همچنان پابرجاست/ توزیع "آلبوم حضرت ماه" بعد از ماه محرم الحرام و صفر

درباره حملات شیمیایی هم برنامه ریزی هایی کرده و یک کار در دست ساخت دارم که نام آن "شیمیایی" است و امید رهبران و حامد عسگری در ساخت این قطعه با من همکاری کرده اند.
کد خبر: ۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷ - 11October 2013

گفتمان انقلاب همچنان پابرجاست/ توزیع

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حامد زمانی خواننده کشورمان ضمن  اشاره به "آلبوم حضرت ماه" که به تهیه کنندگی "بشیر بی آزار" در مراحل نهایی خود به سر می برد و پخش این آلبوم بعد از ماه محرم الحرام و صفر گفت: در این آلبوم از مواضع قبلی ام فاصله نگرفتم. فضای عاشقانه موجود در این آلبوم همان عاشقانهای است که در آلبوم قبلی استفاده شده است، عاشقانه ای که محکم است و حرف برای گفتن دارد. امیر جمال فرد، سیاوش صدری، محمدرضا چراغعلی به عنوان تنظیم کننده و نیز حامد عسگری، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی و فاضل نظری به عنوان ترانه سرا در این آلبوم با من همکاری کردهاند.

وی افزود: تنها اتفاقی که در چند ماه گذشته افتاده این است که دولت عوض شده است و به غیر از آن هیچ چیزتغییر نکرده است. در دولت جدید هم همچنان آرمانها و بچه حزب اللهیها سر جای خودشان هستند است. به لحاظ گفتمانیهم چیزی عوض نشده و گفتمان انقلاب همچنان پابرجاست. آرمان های یک ملت با تغییر دولت یا با جنگ و مرگ از بین نمیرود، گذر زمان هم نمی تواند آرمانهای یک ملت را از بین ببرد اگر اینگونه بود تاکنون آرمان های ابی عبدالله (ع) از بین رفته بود.

خواننده و آهنگساز ترانه "قلاده های طلا"تصریح کرد: خیلی وقت پیش این فکر به ذهنم آمد که یک کار در نقد وهابیت بسازم، در همین راستا  با آقای دلاوری جلسه گذاشته و به این نتیجه رسیدیم که این کار باید از نظر فرم با کارهای دیگر تفاوت داشته باشد. تنظیم این کار به پایان رسیده وتا دو هفته آینده پخش خواهد شد.

وی یاد آوری کرد: درباره حملات شیمیایی هم برنامه ریزی هایی کرده و یک کار در دست ساخت دارم که نام آن "شیمیایی" است و امید رهبران و حامد عسگری  در ساخت این قطعه با من همکاری کرده اند.

نظر شما
پربیننده ها