مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دشمن در مقاطع مختلف رنگ عوض می‌کند

سرهنگ پاسدار محسن رشیدی با بیان اینکه دشمن در مقاطع مختلف رنگ عوض می‌کند، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن تحمل استقلال، آزادی و سربلندی این ملت را نداشت و جنگی هشت ساله را به کشور ما تحمیل کرد.
کد خبر: ۴۴۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ - 18February 2021

دشمن در مقاطع مختلف رنگ عوض می‌کند

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان،  در جمع مسئولین و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی لرستان اظهار داشت: از مهمترین مسائلی که باید مد نظر همه ما باشد دشمن شناسی است.

وی پس از بیان مطالبی در خصوص اهمیت دشمن شناسی و تاثیر این مطلب در تصمیم گیری‌های اساسی و اتخاذ تمهیدات لازم افزود: اکثر شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به مبحث دشمن‌شناسی تاکید داشته اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه دشمن در مقاطع مختلف رنگ عوض می‌کند، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن تحمل استقلال، آزادی و سربلندی این ملت را نداشت و جنگی هشت ساله را به کشور ما تحمیل کردند.

رشیدی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی علاوه برجنگ نظامی با تحریم های سخت اقتصادی و ترور شخصیت های تاثیرگذار در جمهوری اسلامی ایران و تهاجم فرهنگی اوج ضدیت خود را با انقلاب اسلامی ایران نشان دادند.

این مسئول اعتماد کردن به دشمن را اشتباه دانست و بیان داشت: برای برخی افراد جامعه این سئوال هست که چرا در همان اوایل دفاع مقدس  مسئولین جمهوری اسلامی ایران قطعنامه را نپذیرفتن؟ جواب این سئوال  بدعهدی دشمن است و امروز نیز با مسئله بر جام این مسئله بیشاز پیش برای همگان به اثبات رسید.

وی تنها راه مقابله و مبارزه با دشمن را  اتکا به توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی دانست و ادامه داد: رگه‌هایی از ایثار و خود گذشتگی روحیه جهادی شهدا و رزمند گان را در تشکیل گروههای جهادی، تلاش پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا در جامعه می‌بینیم.

رشیدی ادامه داد: در وصیتنامه های شهدا، پیروی از ولایت فقیه، تسلیم ذلت نشدن و توجه به بیت المال بیش از هر چیز مطرح شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان رسالت عظیمی است که بیشترین بار این رسالت برعهده جامعه فرهنگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها