فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

تبعیت از ولایت مهمترین پیام و وصیت شهداست

سردار کریمی گفت: پیروی و تبعیت از ولایت فقیه مهمترین پیام و وصیت شهدا است که همگان باید به آن پایبند باشند.
کد خبر: ۴۴۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ - 19February 2021

تبعیت از ولایت مهمترین پیام و وصیت شهدا است

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پنجمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج حمیدرضا انصاری گفت: تبعیت از ولایت مهمترین پیام و وصیت شهدا است و امروز بزرگترین گرامیداشت شهدا عمل و اطاعت همه جانبه از ولایت است که باید به آن توجه داشته باشیم.

کریمی اظهار کرد: آن چیزی که امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از حیات با برکت انقلاب اسلامی کشور را به این درجه از اقتدار و سربلندی رسانده نعمت بزرگ ولایت است که باید قدر آن را بدانیم و همواره در مسیر ولایت باشیم.

وی ادامه داد: بزرگترین هدف زندگی رسیدن به کمال است که راه رسیدن به کمال آگاهانه شروع کردن، عارفانه ادامه دادن و عاشقانه تمام کردن است که شهدا این سه هدف را عملیاتی کردند و در واقع عرفان شهدا عملیاتی بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شهید حمید رضا انصاری بزرگترین گامی که در زندگی برداشت معرفت واقعی به ولایت بود و حیات بابرکت خود را همواره در عرصه های مختلف فرهنگی و دفاعی در این راه هزینه کرد.

وی یادآور شد: امروز وظیفه داریم در مسیر ولایت همراه با بصیرت و معرفت گام برداریم و این مهمترین پیام شهدا است که باید توجه کنیم و اگر می خواهیم همواره در مسیر شهدا باشیم باید در هر مقطعی خود را در این مسیر بسنجیم.

کریمی بیان کرد: سفره شهادت در مقاطعی از انقلاب اسلامی باز شده بود و کسانی که بصیرت داشتند و زرنگ بودند توانستند به خوبی از این سفره الهی بهره مند شوند و شهدا اسیر دنیا نبودند و تنها در مسیر رضایت الهی گام برمی داشتند و راز و رمز ماندگاری شهدا در این بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهید انصاری مصداق عملیاتی مجاهد فی سبیل الله بود که مادیات در نگاه ایشان ذره ای ارزش نداشت و همواره به دنبال رضایت الهی و عملیاتی کردن خواست ولایت بود و در مقاطع مختلف در سنگرهای گوناگون خدمت رسانی می کرد و هرکجا انقلاب و کشور به آن نیاز داشت با قوت در میدان بود.

وی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم و شهید انصاری همت و اراده خود را به کار گرفتند و در این مسیر لحظه ای ناامید نشدند و با توکل بر خدا و معنویت در برابر همه شگردهای دشمنان مسیر سخت را ادامه دادند و لحظه ای امید خود را از دست ندادند.

کریمی بیان کرد: مسیر چهل و دو ساله انقلاب اسلامی با هدایت های امامین انقلاب اسلامی و مجاهدت های شهدا در عرصه های مختلف سختی ها را به فرصت ها تبدیل کرده و امروز در جنگ اقتصادی و روانی دشمنان ، باید تجربه های گذشته مورد استفاده قرار گیرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز دشمن در جنگ اقتصادی با چاشنی عملیات روانی به دنبال این است که مردم را از مسیر اصلی انقلاب جدا کند و به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است و لذا باید هوشیار باشیم و در برابر توطئه های دشمنان با بصیرت رفتار کنیم.

وی اضافه کرد: امروز دشمن با مثلث تحریم های اقتصادی، پروژه نفود و عملیات روانی به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است که خوشبختانه با هدایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم در سه راهبرد شکست خورده و از این به بعد هم شکست خواهد خورد و امروز شهدا به ما درس می دهند که مسیر را باید با استقامت و ایستادگی ادامه بدهیم.

کریمی بیان کرد: ایران اسلامی پایگاه بزرگ جبهه اسلام و مقاومت است که به برکت تفکر امام خمینی(ره) و مجاهدت های همه جانبه، تفکر انقلاب اسلامی در سراسر عالم گسترش پیدا کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شهدا عمل صالح را به خوبی شناختند و برای انجام عمل صالح فرصت را از دست ندادند که نمونه بارز آن شهید والامقام حمید رضا انصاری بود که به خوبی صحنه مبارزه را شناخت و در آن مسیر گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاوردی که باید در محفل شهدا بگیریم شفاعت از شهدا است که نباید از آن غافل شویم و البته در صورتی شفاعت شهدا شامل حالمان خواهد شد که خود را همواره در مسیر شهدا بدانیم و در آن مسیر عمل کنیم.

شهيد حميدرضا انصاري ازشهداي مدافع حرم در شهرستان اراك است كه براي دفاع از حرم حضرت زينب(س) به سوريه اعزام شد و در ۲۲ بهمن ۹۴ به مقام والاي شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها