امام جمعه پاوه:

عزت مسلمانان تا زمانی است که پیرو دین مبین اسلام باشند

ماموستا ملا«قادر قادری» گفت: بانوان جامعه اسلامی باید پیرو حضرت فاطمه (س) و حضرت خدیجه کبری(س) باشند و عزت مسلمانان تا زمانی است که پیرو دین مبین اسلام باشند.
کد خبر: ۴۴۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ - 19February 2021

عزت مسلمانان تا زمانی است که پیرو دین مبین اسلام باشندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: برای عبور از این مشکلات همه مردم و مسوولین باید دست به دست هم بدهیم و نقش مدیران در این راستا بسیار مهم تر و پررنگ تر است.

وی با اشاره به تخریب منابع طبیعی توسط برخی افراد تاکید کرد: نباید به هر بهانه ای منابع طبیعی را تصرف و تخریب کنیم و ضرورت دارد در این راستا در چارچوب قانون حرکت کنیم.

 خطیب جمعه پاوه با بیان اینکه حجاب شناسنامه زن و تیری به قلب دشمنان است، بیان داشت: بانوان جامعه اسلامی باید پیرو حضرت فاطمه (س) و حضرت خدیجه کبری(س) باشند و عزت مسلمانان تا زمانی است که پیرو دین مبین اسلام باشند.

ماموستا قادری اضافه کرد: پاوه یک شهر مذهبی و از گذشته های دور تاکنون دارالعلوم بوده و نباید فرزندان ما و به ویژه دختران تحت تاثیر تبلیغات منفی و رسانه ها قرار بگیرند.

 وی گفت: در این عصر که عصر رسانه و دیدگاه های مختلف عقیدتی و تضارب افکار است اگر فرزندانی شایسته و صالح تحویل جامعه دهیم مایه افتخار و مباهات است.

امام جمعه پاوه با تاکید بر اینکه باید فرزندان را در کنار سایر علوم، به فراگیری علوم دینی نیز ترغیب کنیم، گفت: تلاش برای تربیت و اخلاق حسنه فرزندان مهمترین وظیفه والدین است.

وی بیان کرد: توجه والدین به حقوق فرزندان و پیروی و اطاعت فرزندان از والدین ۲ مقوله بسیار مهمی هستند که کتب آسمانی بیشتر از قانون بشری به آنها اهمیت داده است و فلاسفه، مورخین و مصلحین نیز این حقوق را مایه نظم جامعه دانسته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها