آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با سرلشکر باقری:

سلاح‌های مدرن ساخت داخل دشمن را به غضب آورده است/ دشمنان هنوز قدرت ما را درک نکرده‌اند

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه سلاح‌های مدرن ساخت داخل دشمن را به غضب آورده است، گفت: آن چیزی که دشمن ما را به ذلت کشانده، ترس از مرگ است.
کد خبر: ۴۴۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ - 21February 2021

سلاح‌های مدرن ساخت داخل دشمن را به غضب آورده است/ دشمنان هنوز قدرت ما را درک نکرده‌اندبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله «حسین نوری همدانی» از مراجع تقلید قم در دیدار با سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح که صبح امروز (یکشنبه) صورت گرفت، با اشاره به اینکه نیر‌وهای مسلح ما از دو ویژگی مادیت و معنویت برخوردار هستند، اظهار داشت: امروز نیرو‌های مسلح سایر کشور‌ها فقط مادیت دارند و این تفاوت نیروی مسلح ما با دیگر کشور‌هاست.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح برخی کشور‌ها سلاح‌های مدرن را عامل پیشرفت خود می‌دانند؛ اما نیروهای مسلح ما علاوه بر برخورداری از سلاح‌های مدرن، از اخلاص، توکل به خدا، اعتماد به نفس نیز برخوردار هستند؛ یعنی وجود معنویت در بین نیرو‌های مسلح آن‌ها را با سایر نیروهای مسلح کشورها خاص کرده است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه سلاح‌های مدرن ساخت داخل دشمن را به غضب آورده است، گفت: آن چیزی که دشمن ما را به ذلت کشانده، ترس از مرگ است.

این مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: در دین اسلام خداوند شهادت را قرار داده است و امروز ما عاشقانه به‌دنبال شهادت هستیم.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه حضرت امیر المومنین (ع) در نهج البلاغه آورده‌اند که ستون دین اجتماع مسلمانان است، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند نتیجه به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی حضور مردم و گود نشینان در میدان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز همچون هشت سال دفاع مقدس مردم در میدان هستند و دشمنان هنوز قدرت ما را درک نکردند و هنوز کینه ما را در دل دارند.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه قوام زندگی مردم را فقط شمشیری که در راه خدا به کار ببریم تأمین می‌کند، تأکید کرد: باید در شرایط امروز به مردم رسیدگی شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار