در جلسه روز یکشنبه هیات دولت انجام شد؛

دستور رئیس جمهور برای تخصیص منابع مالی برای جبران خسارت‎های زلزله

رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص و تامین منابع مالی لازم برای جبران خسارت های زلزله، دستور داد.
کد خبر: ۴۴۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ - 21February 2021

دستور رئیس جمهور برای تخصیص منابع مالی برای جبران خسارت های زلزلهبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در جلسه روز یکشنبه هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی، وزرای راه و شهرسازی و کشور گزارشی از وضعیت زلزله‌زدگان استانهای کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان و خدمات رسانی های انجام شده، به هیأت وزیران ارایه دادند.

رئیس جمهور در این جلسه ضمن اظهار تأسف از آسیب های وارده به زلزله زدگان و دستور تداوم خدمت رسانی به آسیب دیدگان، به دستگاه‌های مسئول دستور داد کوشش کنند تا تمام واحدهای ساختمانی آسیب دیده حداکثر تا پایان تیر نوسازی، بازسازی و تعمیر شوند.

روحانی همچنین دستور تخصیص و تأمین منابع مالی لازم در این خصوص را به سازمان برنامه و بودجه کشور صادر کرد.

رئیس جمهور در پایان، ضمن تشکر از حضور به موقع و خدمت رسانی فشرده وزارت راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر، ستاد مدیریت بحران کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از همدلی و هماهنگی مسئولان استان ها، نیروهای مردمی و نهادهای انقلابی قدردانی کرد.

اختصاص کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی به زلزله زدگان در استان های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان

هیأت وزیران در ادامه، با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور برای اختصاص مبلغ ۱۷۲ میلیارد تومان به عنوان کمک بلاعوض و نیز مبلغ ۳۰۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به خانواده های آسیب دیده از زلزله در استان های کهگیلویه و بویراحمد (سی سخت و دنا) و اصفهان (سمیرم) موافقت کرد.

تصمیم گیری درخصوص چگونگی محاسبه مالیات حقوق و مزایای کارمندان خارج از کشور بهره مند از فوق العاده اشتغال

دولت به منظور رفع اختلاف بین وزارت امور خارجه با سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص چگونگی محاسبه مالیات حقوق و مزایای کارمندان خارج از کشور بهره مند از فوق العاده اشتغال، مصوب کرد مبالغ ریالی فوق العاده اشتغال خارج از کشور و مأمورین ثابت، در محاسبه مالیات بر درآمد حقوق مأموران ثابت خارج از کشور بر اساس مأخذ محاسبه ارز پیش‌بینی شده، به منظور حل و فصل اختلافات موجود ملاک باشد.

ارجاع اساسنامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به مجمع عمومی فدراسیون

هیأت وزیران با توجه به ماهیت غیردولتی و غیرعمومی فدراسیون فوتبال و نظر به اینکه فدراسیون مزبور، فدراسیون حرفه ای می باشد، تهیه و تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال را در صلاحیت دولت ندانسته و آن را به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اعاده کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها