فرمانده نیروی زمینی ارتش:

شایسته‌سالاری در نیروی زمینی ارتش نهادینه شده است

امیر سرتیپ حیدری گفت:‌ در نیروی زمینی سعی کرده‌ایم نخبگان را جذب کنیم و با انتصاب آنها در مشاغل تخصصی، ضمن ارج نهادن به جایگاه آنها موجبات پیشرفت و تعالی اهداف سازمان را فراهم کنیم.
کد خبر: ۴۴۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴ - 21February 2021

شایسته سالاری در نیروی زمینی ارتش نهادینه شده/ در راستای جوانگرایی گام بر‌می‌داریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین همایش طرح لبیک ۲۳ (شایسته‌سالاری و نخبه‌یابی نزاجا) که به‌صورت ویدئوکنفرانس همزمان با قرارگاه‎های منطقه‌ای ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: با اجرای طرح لبیک ۲۳ و ایجاد دفتر سبز برای ارزیابی کارکنان و شناسایی نخبگان، عملکرد تک تک افراد از پایین‌ترین رده تا عالی‌ترین رده‌های سازمانی مورد بررسی قرار می‌گیرد و گزارش این ارزیابی به طور فصلی و سالیانه جهت ارتقاء مشاغل کارکنان و انتصاب شایسته‌ترین فرد در شغل مربوطه به اطلاع مسئولین امر می‌رسد.

وی با اشاره به دیدگاه و توجه مقام معظم رهبری در مورد نخبگان افزود: در نیروی زمینی سعی کرده‌ایم نخبگان را در بدنه نیروی زمینی جذب کنیم و با انتصاب آن‌ها در مشاغل تخصصی، ضمن ارج نهادن به جایگاه ایشان موجبات پیشرفت و تعالی اهداف سازمان را فراهم کنیم.

امیر حیدری با بیان اینکه شعار اصلی نیروی زمینی ارتش، ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری است، تاکید کرد: طرح لبیک ۲۳ نزاجا برنامه‌ای جامع در راستای تکریم جایگاه شایسته‌سالاری است.

فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی فرماندهان در نیروی زمینی ارتش این است که با شناسایی استعداد‌های خدادادی کارکنان و به‌کارگیری افراد مستعد در مشاغل متناسب با استعداد و دانش آن‌ها، توانایی‌های بالقوه‌شان را شکوفا سازند.

وی در پایان با اشاره به جوان‌گرایی و توجه به افراد شایسته توسط امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس که مانع از دستیابی دشمنان به خاک میهن اسلامی شد، گفت: امروز نیز فرماندهان در مجموعه نیروی زمینی باید از تجربیات پیشکوستان نهایت استفاده را برده و در راستای جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری فعالیت کنند تا راه پیشرفت و اقتدار میهن اسلامی را استقرار ببخشند.

در این همایش از خانواده شهید سید علی‌اکبر توفیقی از کارکنان تیپ ۶۵ نیرو مخصوص نزاجا که در سال ۱۳۸۸ در جریان امداد و نجات شهروندان در سد کرج به فیض شهادت نایل آمد، تجلیل شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها