وصیتنامه شهيد «یدالله دشت‌پور»؛

اساس این جمهوری مقدس بر خون جوانان استوار و پایدار شده است

شهيد «یدالله دشت‌پور» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: بدانید و آگاه باشید که راه خود را انتخاب کرده‌ام و از قید و بندها رها شده و آرزوی شهادت دارم که اساس این جمهوری مقدس بر خون جوانان استوار و پایدار شده ‌و قدر امام خمینی را بدانید.
کد خبر: ۴۴۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۲ - 05March 2021

اساس این جمهوری مقدس بر خون جوانان استوار و پایدار شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، ‌«یدالله دشت پور» در تاریخ 1344/05/15 در جزیره خارگ دیده به جهان گشود و در 7 مرداد سال 61 در جبهه «کوشک» به شهادت رسید.

وصيتنامه شهيد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«الذین اذا اصابتهم قالوا انا لله و انا الیه راجعون».

وصیت من این است که تمام خواهران و برادران اطاعت از فرامین رهبر انقلاب اسلامی را واجب شرعی دانسته و دوستان او را دوست خود و دشمنان او را دشمن خود بدانند، دشمنان او دشمنان اسلام و دوستان او دوستان اسلامند.

مبادا بر شهادتم بگریید که دشمن شاد می شود بدانید که ان‌شاءالله من در جوار رحمت حق جای خواهم گرفت و خداوند متعال مقام شهادت به من عطا خواهد کرد.

بدانید و آگاه باشید که راه خود را انتخاب کرده ام و از قید و بندها رها شده و آرزوی شهادت دارم که اساس این جمهوری مقدس بر خون جوانان استوار و پایدار شده است و قدر امام خمینی را بدانید.

من به خانواده و دوستانم سفارش می کنم تا خون در رگ دارند پیرو خط امام باشند.

‌و مادر و پدر هر موقع به یاد من افتادید و خواستید گریه کنید و یا بر سر قبر بیاید آن لحظه به فکر حسین (ع) باشید که در آن زمان چگونه با یزید برای آزادی مسلمانان از زیر سلطه خود و فرزندانش را دو دستی تقدیم حق تعالی کرد و در آخر می‌گویم.

‌گمان نکنید که از میان شما رفته‌ام در نماز جمعه و دعاها در کنار خود جایگاهی هم برای من بگذارید تا یقین پیدا کنید که حاضر و شاهدم و این فکر در شما خطور نکند که وجود جسم بی‌ارزشم در شما ایجاد محبت کردن نه، این روحم اتصالم به خدا و اعتقادم به اسلام آن محبت الهی را در دل شما بر پا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها