وصیت‌نامه شهید «عزت‌الله پیش‌خورد»؛

پیرو «خط امام» باشید

در وصیت‌نامه شهید «عزت‌الله پیش‌خورد» آمده است: امام را که هدیه‌ای از جانب خداست پشتیبانی کنید و پیرو خط امام باشید، امر به معروف و نهی از منکر کنید چون فقط برای اسلام می‌جنگیم و بعد برای مملکت.
کد خبر: ۴۴۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۱ - 06March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «عزت‌الله پیش‌خورد» در سوم اردیبهشت 1340 در شهرستان بهار به دنيا آمد و در 20 آذر 1360 در منطقه تنگه کورک به شهادت رسيد.

فرازهایی از وصیت نامه:

بسم الله الرحمن الرحیم

و قاتلوا فی سبیل الله الذین یقاتلون کم و لا تعتدوا الله لا یحب المعتدین و کارزاری نمایید در راه خدا با آنانکه با شما کارزاری میکنند و تجاوز نکنید که خداوند تجاوز کاران را دوست ندارد.

با درود به رهبر انقلاب امام خمینی و با درود به شهیدان که با نثار خونشان درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کردند و اسلام عزیز را زنده کردند، هم اکنون که من عازم جبهه هستم بنا به وظیفه شرعی چند کلمه به عنوان وصیت نامه و آخرین نامه برای خانواده ام می نویسم: پدر و مادر و برادرانم، اگر از پیشتان می روم هیچ نگران نباشید چون این راهیست که سرور شهیدان امام حسین(ع) به ما آموخته است و وظیفه ما است که این راه را ادامه دهیم، جامعه ای که بخواهد نظام جمهوری اسلامی و حکومت الله در جامه حکمفرما باشد امکان ندارد، مگر با یک شرط و آن شرط این است که باید هجرت کند، خون بدهد، شهید بدهد، تا پیروز شود.

خوشبختانه و شکر خدا را که مذهب اسلام و مکتب ما مکتب مبارزه و جهاد بر علیه ابر ظالمین است پس فرد فرد ما برای برقراری و حفظ نظام جمهوری اسلامی باید هجرت کنیم، مبارزه کنیم و شهید بدهیم و شهید بشویم، تا حکومت الله بر جامعه حکمفرما باشد، پس هدف ما این است که وظیفه خود را انجام دهیم و وظیفه ما خدمت به اسلام و پاسداری از آن است، اگر بکشیم وظیفه را انجام داده ایم و اگر همه کشته شویم باز هم وظیفه را انجام داده ایم.

برادرانم و دوستانم سعی کنید حقوق و وظایف خود را در قبال به ثمر رسیدن اسلام و صدور انقلابمان به تمام جهان بجا آورید و دستورات اسلام را اجرا کنید، امر به معروف و نهی از منکر کنید، چون فقط برای اسلام می جنگیم و بعد برای مملکت، به این دنیا اعتماد نکنید، این دنیا آزمایشگاهی است که خداوند همه ما را آزمایش می کند پس استوار باشید.

پیرو «خط امام» باشید

پیرو «خط امام» باشید

امام را که هدیه ای از جانب خداست پشتیبانی کنید و پیرو خط امام باشید تا کور دلانی که به خیال خود می خواهند با ترور شخصیتهای نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند و حکومت مارکسیست را جایگزین حکومت الله بکنند، اینان می‌خواهند به چه کسی حکومت کنند، آیا اینها می‌خواهند به مردم حکومت کنند؟ در صورتی که مردم آنها را پست تر از حیوان می‌دانند.

پشتیبان روحانیون باشید و به فرموده امام اگر روحانیون نبودند از اسلام خبری نبود که بر همه ثابت شده که این گروهک‌های امریکایی در داخل و رژیم بعث و ابر ظالمین در خارج باعث شده‌اند که کشورهای اسلامی ما را به هرج و مرج بکشند، ما تا آخرین قطره خون خود و تا آخرین نفس می جنگیم و از پای نخواهیم نشست.

مادرم‌، پدرم بعد از کشته شدن من اجازه ندهید به شما تسلیت بگویند که چنین فرزندی تربیت کرده‌اید که در مقابل ظلم و زور سر فرود نمی‌آورد و جز راه خدا راهی نپیمود و در آخر هم پیروز شد و به آرزوی قلبی خودش رسید حلالم کنید و از همه حلالی بخواهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار