بازدید معاون درمان بنیاد شهید از مراکز درمانی ایثارگران استان زنجان

دکتر عبدالرضا عباسپور در سفر به استان زنجان ضمن دیدار با ایثارگران این استان، از مجموعه بیمه دی و مراکز درمانی مربوط به ایثارگران این استان بازدید کرد.
کد خبر: ۴۴۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ - 22February 2021

بازدید معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از مراکز درمانی و دیدار با ایثارگران استان زنجانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای حضور خود در استان زنجان با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر زنجان ضمن قرائت فاتحه به مقام بلند شهدا ادای احترام کرد.

وی در ادامه با حضور در بیمارستان بهمن شهر زنجان با دکتر عزیزی رییس این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارائه خدمات درمانی به جامعه ایثارگری و عقد قرارداد بیمارستان بهمن با بیمه دی ازجمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این دیدار با «اجلالی» از جانبازان ۷۰ درصد زنجانی که در این بیمارستان بستری بود عیادت کرد و در جریان روند درمان و بهبودی وی قرار گرفت.

عباسپور همچنین در جلسه شورای مدیران و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان حضور یافت و از نزدیک در جریان عملکرد و مشکلات جامعه ایثارگری این استان قرار گرفت.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به بازدید صورت گرفته از بیمارستان بهمن و عقد قرارداد این بیمارستان با بیمه دی اشاره و ابراز امیدواری کرد: با عقد این قرارداد بخش مهمی از مشکلات درمانی جامعه ایثارگری در استان زنجان حل شود.

عباسپور با بیان اینکه جامعه ایثارگری عزیزترین قشر جامعه هستند، تصریح کرد: ارتباط با ایثارگران و خدمت‌رسانی به این عزیزان باید با نهایت احترام و تکریم صورت گیرد.

تداوم پایش سلامت، استفاده از پزشکان مشاور در کمیسیون‌های پزشکی، پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تکمیل مجموعه توانبخشی ایثار زنجان از جمله مباحث دیگر مطرح شده توسط معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه بود.

علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضمن تأکید بر پیگیری اجرای تفاهم‌نامه‌های اشتغال و تأمین مسکن ایثارگران، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان پرداخت.

عباسپور در بخش دیگری از سفر خود به زنجان از داروخانه مهرگان بازدید کرد و پیگیر روند خدمت رسانی به ایثارگران شد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه با میرعلی سیدنژاد رییس بیمه دی در استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر والدین شهدا و جانبازان در سنین سالمندی قرار دارند، گفت: در این شرایط جامعه ایثارگری به خدمات درمانی بیشتری نیازمند هستند.

عباسپور با تأکید بر لزوم تسهیل خدمت رسانی به جامعه ایثارگری توسط بیمه دی، اضافه کرد: همه مسئولان جامعه در راستای خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگری مسئول هستند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: باید شرایطی فراهم شود تا خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که در شهرستان‌ها ساکن هستند، از خدمات بیمه دی در محل سکونت خود بهره‌مند شوند.

در ادامه این دیدار بحث و تبادل نظر در خصوص برخی از مشکلات مربوط به بیمه تکمیلی درمان ایثارگران استان زنجان انجام شد. عباسپور همچنین با حضور در منزل شهید «رضا ملکی» با مادر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی ضمن عیادت از این مادر شهید و پیگیری روند بهبودی و درمان وی، خانواده‌های شهدا را عزیزترین قشر جامعه دانست و با اهدای لوح تقدیر از این مادر شهید تجلیل و قدردانی کرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر خود با فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیگیری اجرای تفاهم‌نامه تأمین مسکن ایثارگران، اشتغال جامعه ایثارگری و تکمیل مجموعه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار زنجان از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدار بود.

عباسپور در این سفر با جانبازان گرانقدر ۷۰ درصد «علی طاهری» و «ابراهیم صمدی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار