بازدید معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید از مراکز درمانی گیلان

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور بازدید از روند خدمات‌رسانی به ایثارگران در حوزه بهداشت و درمان و دیدار با ایثارگران به استان گیلان سفر کرد.
کد خبر: ۴۶۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ - 02June 2021

بازدید معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از مراکز درمانی و دیدار با ایثارگران گیلانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای سفر استانی خود به گیلان با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر رشت به مقام شهدا ادای احترام کرد.

وی در ادامه در دیدار با مدیران بیمه دی استان گیلان، درمان را اصلی‌ترین نیاز جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و اظهار داشت: هدف اصلی معاونت بهداشت و درمان بنیاد حفظ و افزایش سلامت ایثارگران است.

عباسپور با تأکید بر لزوم تلاش در جهت افزایش رضایت ایثارگران از خدمات‌رسانی بیمه دی، خاطرنشان کرد: کارکنان بیمه دی با همکاری مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش می‌کنند خدمات با کیفیتی را به جامعه معزز ایثارگری ارائه دهند.

عباسپور در ادامه سفر خود به استان گیلان با خانواده معظم شهید «منصور دلجویی» و جانبازان گرانقدر «یحیی رجبی درویشان» و «ابراهیم جوانی» دیدار و گفت‌وگو کرد. وی در این دیدار‌ها شهدا و ایثارگران را افتخار و آبروی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: امنیت، عزت و استقلال امروز ما ثمره بزرگواری و جانفشانی آن عزیزان است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امروز افتخارمان این است که قدم مؤثری در راه جلب رضایت خاندان مکرم شهدا و ایثارگران برداریم و در حد توان در تثبیت و ارتقای مقام و منزلت و رفع مشکلات آنان بکوشیم.

وی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی مسیر حق را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند. عباسپور در این سفر با مدیران بیمارستان‌های آریا، پارس و قائم (عج) رشت نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار‌ها عنوان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی به گردن همه ما دارند و اکنون تکریم و پیگیری امور این عزیزان یکی از اصلی‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود.

وی ضمن قدردانی از مراکز درمانی جهت همکاری با بیمه دی افزود: تمام هزینه‌های درمانی والدین شهدا و جانبازان توسط بیمه دی پرداخت می‌شود و مراکز درمانی می‌توانند خدمات سرپایی، پاراکلینیک و داروخانه‌ای ایثارگران را از طرف بیمه دی قبول کنند و هیچگونه هزینه‌ای از ایثارگران دریافت نکنند.

عباسپور همچنین در دیدار با مدیرعامل بیمارستان گلسار رشت امنیت و آرامش کشور را نشأت گرفته از ایثارگری شهدا و جانبازان و آزادگان دانست و افزود: امروز جانبازان و ایثارگران ما با مشکلات روحی و جسمی ناشی از سال‌های جنگ مواجه هستند و به خدمات درمانی نیاز دارند لذا همه دستگاه‌ها در کنار بنیاد باید خدمت رسانی به این عزیزان را مد نظر قرار دهند.

وی بیمارستان گلسار رشت را جزو بیمارستان‌های باکیفیت استان گیلان دانست و اضافه کرد: ماهیت مراکز درمانی خدمات رسانی به مردم است و امیدواریم این بیمارستان بخشی از خدمات خود را به خانواده‌های شهدا و ایثارگران که غالباً سالمند هستند، اختصاص دهد.

دیدار با روسای چهار داروخانه شهر رشت که به ایثارگران ارائه خدمت می‌کنند از دیگر برنامه‌های معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بود. عباسپور همچنین در دیدار با دکتر سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از همکاری‌های انجام شده توسط این مجموعه در زمینه خدمات رسانی و تزریق واکسن کرونا به ایثارگران تقدیر و تشکر کرد. وی در بخش دیگری از این سفر با پزشکان همکار در طرح پایش سلامت ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار به بیان نکاتی در زمینه طرح پایش سلامت پرداخت و پزشکان حاضر نیز توضیحاتی را در خصوص مشکلات و مسائل مربوط به این حوزه ارائه کردند.

دیدار با مدیر درمانگاه صابرین وابسته به شرکت متد از دیگر بخش‌های سفر عباسپور به استان گیلان بود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار