دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «کرمیار»

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفر به شهرستان ساوجبلاغ با خانواده والامقام شهیدان «کرمیار» دیدار و ضمن ابراز همدردی بابت درگذشت حاج «نادعلی کرمیار» پدر شهیدان کرمیار پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را به محضر خانواده ایشان ابلاغ کرد.
کد خبر: ۴۷۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ - 04August 2021

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «کرمیار»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری روز چهارشنبه ۱۳ مردادماه به همراه جمعی از مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفر به شهرستان ساوجبلاغ با خانواده والامقام شهیدان «کرمیار» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن ابراز همدردی بابت درگذشت حاج «نادعلی کرمیار» پدر سه شهید والامقام کرمیار پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را به محضر خانواده ایشان ابلاغ کرد.

گفتنی است حاج «نادعلی کرمیار» پدر گرامی شهیدان والامقام «محمد، موسی و رضا کرمیار» دوشنبه ۱۱ مرداد دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر با حضور در گلزار مطهر شهدای روستای ولیان با قرائت فاتحه نسبت به شهیدان کرمیار و پدر آنان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها