یادداشت/ عبدالکریم جمیری

«دفاع مقدس» تا زمانی‌که چشم طمع غربی‌ها به این آب و خاک است ادامه دارد

تا زمانی‌که چشم طمع غربی‌ها به این آب و خاک است، دفاع مقدس همچنان ادامه دارد. چه در دوران جنگ تحمیلی و در مقابل توپ و تانک دشمن و چه اکنون در مقابل تمام حربه‌های دشمنان، دفاع ما هم ادامه دارد و هم مقدس است.
کد خبر: ۴۴۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵ - 23February 2021

تا زمانی‌که چشم طمع غربی‌ها به این آب و خاک است همچنان ادامه داردالکگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ «عبدالکریم جمیری» نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی؛ در دوران جنگ تحمیلی شاهد بودیم که مردم با تمام قوا و در شرایطی نامساعد با کمترین امکانات همه‌جانبه مسوولان و رزمندگان را در عقب راندن دشمن از خاک کشورمان کمک و پشتیبانی می‎کردند.

دفاع مقدس اگرچه در بُعد ظاهری جنگی بود که به کشورمان تحمیل شد، ولی از آنجایی که ملت ما پرورش‌یافته نهضت علوی و حسینی هستند، برای عقب راندن دشمن و باطل کردن توطئه‌های بلوک شرق و غرب در حمایت از رژیم بعث عراق از نهضت عاشورایی امام حسین (ع)، الگو گرفتند؛ دشمن‌ستیزی و عدم ذلت‌پذیری و جهاد در راه خدا برای آزادگی از مهم‌ترین و بارزترین مولفه‌های نهضت عاشورا است.

امروز که با عنایات خداوند متعال و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، نظام جمهورى اسلامى ایران با سرفرازى و قدرت به مسیر خود که همان مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، با استوارى پیش مى‌رود، بر تمام آحاد جامعه و به خصوص ما مسوولان واجب است که با یادآوری و پاسداشت شهادت‌طلبی‌ها و ایثار تمام کسانی که در جنگ تحمیلی از ملت و کشور دفاع کردند، رشادت‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و حماسه‌های حماسه‌سازان آن دوران را زنده نگه داریم.

در حقیقت بیان وقایع و رخداد‌های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان امروز و تلاش خالصانه در جهت ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس باید جزو اولویت‌های تمام مسوولان باشد؛ چراکه دشمن پس از شکست در دفاع مقدس، آرایش حمله خود را تغییر داده و به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم روی آورده است که اولین نقطه هدف حمله‌کنندگان جنگ نرم، باور‌ها و اعتقادات ارزشی مردم است.

تا زمانی‌که چشم طمع غربی‌ها به این آب و خاک است، دفاع مقدس همچنان ادامه دارد. چه در دوران جنگ تحمیلی و در مقابل توپ و تانک دشمن و چه اکنون در مقابل تمام حربه‌های دشمنان، دفاع ما هم ادامه دارد و هم مقدس است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار