امام جمعه تبریز؛

وحدت ملت ایران اسلامی دشمنان را ناکام خواهد گذاشت

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: راهبرد مقاومت و وحدت ملت ایران اسلامی دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.
کد خبر: ۴۴۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ - 23February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام «محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، اظهار داشت: عقب نشینی آمریکا از مواضع ضدایرانی دولت ترامپ بعد از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان در 29 بهمن نشان داد که راهبرد مقاومت و وحدت ملت ایران اسلامی دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

وی اظهار داشت: هرچند دولت جدید واشنگتن تصمیمات دولت قبلی برای فعال کردن مکانیزم ماشه و بازگشت تحریم را لغو کرده است اما دیگر حرف‌های سران دولت مستکبر آمریکا را در خصوص برجام  قبول نمی‌کنیم، چون از این به بعد اقدام در برابر اقدام خواهد بود و چنانچه تحریم‌ها برداشته شود ما نیز اقدامات لازم را خواهیم کرد.

آل هاشم با بیان اینکه طبق آیات قرآنی و روایات دینی به مومنین وعده داده شده است که «اگر شما به خدا کمک کنید خدا نیز به شما کمک خواهد کرد»، ادامه داد: منظور از کمک ما به خداوند کمک به حفظ و احیای دین و شعائر خدای متعال است و انسان از طرق مختلف می‌تواند به دین خدا کمک کند که یکی از این راه‌ها بهره مندی از زبان و لسان است که امر به معروف و نهی از منکر هم مهمترین مثال بارز آن است.

وی اضافه کرد: امام راحل در جریان انقلاب اسلامی توپ و تفنگ در دست نداشت بلکه با اتکا به همین عنصر لسان و با بیان و نطق‌های دلنشین خود جمعیتی عظیم را با خود همراه کرد که تمام ابرقدرت‌های جهان در مقابلش زانو زدند.

امام جمعه تبریز کمک جانی را دومین راه کمک مومنان به خدا و دین خدا دانست و گفت: از صدر اسلام تاکنون و به خصوص در طول دوران دفاع مقدس بسیاری از مومنین با فدا کردن جان خود در راه دین به ماندگاری و زنده شدن آن کمک کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها