فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران تأکید کرد؛

نقش مؤثر نیروی انتظامی در مقابله با کرونا

سردار اشتری گفت: پلیس پس از کادر درمانی کشور، بیشترین سهم را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته است.
کد خبر: ۴۴۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ - 24February 2021

پلیس پس از کادر درمان پ بیشترین سهم را در پیشگیری از ویروس کرونا داشته استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح ۳۷ پروژه عمرانی اظهار داشت: این پروژه‌ها با حضور خیّرین امنیت‌ساز و ستاد ناجا امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: به دلیل مأموریت‌هایی که ناجا دارد، باید همواره پیشرفت‌هایی در ساخت و ساز‌ها داشته باشیم و امیدواریم در سال آینده خلأها را جبران کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به اقدامات این نیرو در حوزه مقابله با کرونا گفت: پلیس پس از کادر درمانی کشور، بیشترین سهم را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته است.

سردار اشتری همچنین درباره محدودیت‌های تردد در عید نوروز گفت: پلیس از ۲۰ اسفند تا ۱۹ فرودین در آماده‌باش است. ما آماده ارائه خدمات به مردم هستیم و باید دید که ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی برای عید خواهد گرفت.

فرمانده ناجا اضافه کرد: ممکن است در برخی از استان‌ها به دلیل وضعیت قرمز و نارنجی محدودیت داشته باشیم؛ همچنین امروز در استان خوزستان محدودیت‌های بیشتری اعمال شد و نیرو‌های ما در این استان آماده اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها