جشنواره «کارآزمای» ویژه نوجوانان برگزار می‌شود

جشنواره «کارآزمای» به عنوان اولین رویداد آموزشی تجربی کسب و کارهای خانگی و شخصی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹، برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ - 24February 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «اکبر بختیاری» مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ و رییس فرهنگسرای رویش اظهار داشت: از آنجایی که یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه و پیشرفت کشور در حوزه تولید، تقویت اقتصاد و بهره‌مندی مردم به ویژه نوجوانان از فرهنگ تولید و داشتن روحیه کار و تلاش است، جشنواره «کارآزمای» با هدف عجین شدن نوجوانان با فرهنگ کار، کارآفرینی و تولید با حضور اساتید مجرب و صاحبان کسب و کار موفق برگزار می‌شود.

وی افزود: جریان سازی و ایجاد بستر آموزش برای راه انداری کسب و کار‌های کوچک که پیش نیاز کارآفرینی است، برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال دارای مهارت‌های اولیه تولید محصول یا خدمت و همچنین توانمند سازی فردی این عزیزان؛ از اهداف اصلی جشنواره است.

بختیاری افزود: محور اصلی جشنواره، راه اندازی یک کسب و کار کوچک و موفق توسط نوجوانان است که لازمه آن داشتن ایده تولید محصول و یا ارائه است. بر همین اساس محدودیتی در قالب و نوع کسب و کار وجود ندارد و نوجوانان دختر و پسر می‌توانند به صورت فردی و گروهی در جشنواره ثبت‌نام و پس از ارزیابی اولیه در دوره‌ها شرکت کنند.

وی گفت: دوره‌های آموزشی آنلاین، کارگاه‌های شتابدهی و راه اندازی کسب و کار با همراهی منتورها، داوری و انتخاب کسب و کار‌های برگزیده و در نهایت مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان از گام‌های اصلی جشنواره است.

رییس فرهنگ‌سرای رویش در مورد شرایط و مقررات شرکت در جشنواره گفت: افراد متقاضی باید مهارت یا ایده تولید محصول و ارائه خدمت برای راه اندازی کسب و کار خود را داشته باشند و با تکمیل فرم ثبت‌نام تا پایان اسفند ماه، در دوره‌های آموزشی آنلاین و کارگاه‌های راه اندازی کسب و کار شرکت کنند.

جوایز آثار برگزیده

رتبه اول کسب و کار: لوح تقدیر، تندیس کارآزمای، جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان

رتبه دوم کسب و کار: لوح تقدیر، تندیس کارآزمای، جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون تومان

رتبه سوم کسب و کار: لوح تقدیر، تندیس کارآزمای، جایزه نقدی به مبلغ هفت میلیون تومان

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی karazmay.farhangsara.ir تنها با پرداخت ۷۹ هزار تومان نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی و کارگاهی اقدام کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار