جانشین فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

درخواست وزارت بهداشت از سپاه برای همکاری در زمینه اعمال قرنطینه

سردار فدوی از درخواست وزارت بهداشت از سپاه برای همکاری در زمینه اعمال قرنطینه در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ - 24February 2021

درخواست وزارت بهداشت برای کمک به اعمال قرنطینه‌به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه امروز در حاشیه هشتمین آیین اهداء جایزه ملی شهید رهنمون که در ستاد کل سپاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما برنامه‌های مختلفی را در زمینه گرامیداشت یاد شهدا انجام می‌دهیم تا به واسطه آن‌ها خداوند به ما هم خیر دهد و این در سایر عرصه‌ها هم صادق است؛ چون خداوند شهدا را در سطح اعلایی قرار داده است.

وی افزود: امسال به دلیل شرایط کرونا مراسم اهدای جایزه شهید رهنمون به‌صورت مجازی برگزار شد، در صورتی که سال‌های قبل این مراسم در مناطق یادمانی دفاع مقدس و در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) برگزار می‌شد؛ اما امسال تقدیر از خانواده شهدای سلامت نیز به لیست خانواده شهدای جامعه پزشکی اضافه شد.

سردار فدوی گفت: هر جا وحدت کلمه وجود داشته باشد، کار‌ها با سرعت و کیفیت بهتری انجام می‌شود؛ بر این اساس، همکاری سپاه و بسیج با مجموعه وزارت بهداشت در مقابله با کرونا در همین قالب صورت گرفته و همین همکاری‌ها باعث شده است تا آمار تلفات انسانی ما در مواجهه با این بیماری به نسبت سایر کشور‌ها کاهش داشته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به بی توجهی عده‌ای از مردم به پروتکل‌های بهداشتی و افزایش مسافرت‌ها در شرایط کرونایی عنوان کرد: هنگامی که آمار کرونا در کشور مقداری کاهش می‌یابد، ترافیک در جاده‌ها افزایش می‌یابد.

دریادار فدوی افزود: با این وجود، همکاری و وحدت کلمه‌ای که بین ما و وزارت بهداشت با اجرای طرح شهید سلیمانی وجود دارد، موجب شده است تا آن‌ها از ما بخواهند در اعمال قرنطینه هم مجموعه وزارت بهداشت را یاری کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار