شهید حسن مراد آبروزن: به مبارزه علیه آمریکا تا پیروزی ادامه دهید

شهید حسن مراد آبروزن در وصیت‌نامه خود آورده است: برادران خواهران آزاده به مبارزه‌های بی‌امان خود علیه قدرت‌های شیطانی که در راس آنها آمریکاست، ادامه دهید.
کد خبر: ۴۴۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ - 25February 2021

شهید حسن مراد آبروزن: به مبارزه علیه آمریکا تا پیروزی ادامه دهیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حسن مراد آبروزن:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به محضر مقدس آقا امام زمان (عج) و نائب بر حقش آن پیر عارف الهی روح خدا خمینی کبیر و با سلام و درود بر شهدای اسلام از صدر تا کنون و با سلام و درود بر کفرستیزان لشگر توحید در سراسر جهان.

خدایا با کوله‌باری خالی به استقبال مرگ در راه خودت می‌روم شاید در این آمدن و رفتن خالص شوم و رضای تو را جلب کنم و شهادت نصیبم شود.

برادران و خواهران مسلمان باید رفت گرچه در این رفتن سختی‌ها و مشکلاتی را انسان متحمل می‌شود. باید عاشق شد باید رها کرد و دل به خدا بست. هر روز از خود سوال کنید که از کجا آمده‌اید، برای چه آمده‌اید، به کجا خواهید رفت؟!‌ ای برادران و خواهران مسلمان جهان‌ ای افراد آزاده به پا خیزید و با چنگ و دندان به ریسمان الهی و الهام گرفتن از دستورات حیات‌بخش اسلام تحت رهبری ولایت فقیه و با استفاده از تجربیات انقلاب اسلامی ایران جهان را دگرگون کنید و با انقلابی نشات گرفته از ایدئولوژی اسلامی به مبارزه‌های بی امان خود علیه قدرت‌های شیطانی که در راس آن‌ها آمریکا است، ادامه دهید تا مردم جهان از زیر بار ظلم و ستم آن‌ها آزاد شوند.‌

ای امت حزب الله قدرت‌های شیطانی به خوبی دریافته‌اند که حیات آن‌ها بستگی به شکست یا پیروزی ایران در جنگ دارد لذا با تمام توان عراق را تجهیز و حمایت می‌کنند و چون امروز تمام اسلام در مقابل تمام کفر قرار گرفته است و پیروزی یا شکست اسلام نیز بستگی به سرنوشت جنگ دارد و جنگ نیز مراحل حساسی را طی می‌کند امروز روز امتحان مومنین است که تا چه حد در عمل دلسوز اسلام هستند پس جنگ را در راس تمام مسائل قرار داده و از تفرقه و باند بازی‌ها پرهیز کنید و مواظب باشید ناخواسته از خط و مسیر توحید خارج نشوید و جز به جنگ به چیزی دیگر فکر نکنید. وحدت را حفظ کنیم، از امام اطاعت کنیم تا ان‌شاءالله جنگ را به فتح نهایی برسانیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار