قدردانی مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران از پدران شهدای هنرمند + تصاویر

«حمیدرضا هراسانی» به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر از پدر شهیدان «محمد نیک‌بخش» و «سید محمد علوی» در محمودآباد و نور قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۴۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ - 25February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران به مناسبت ولادت امام علی (َع) و روز پدر با خانواده هنرمند شهید «محمد نیک‌بخش» در شهرستان محمودآباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که جانشین سپاه محمودآباد، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جانشین کانون بسیج هنرمندان شهرستان محمودآباد نیز حضور داشتند، هراسانی با اهدای لوح سپاس و هدایا از پدر شهید هنرمند تجلیل به عمل آورد.

«حمیدرضا هراسانی» همچنین با همراهی جانشین سپاه ناحیه نور، فرماندهی حوزه امام حسن (ع) رویان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور و مسئول بسیج هنرمندان این شهرستان از خانواده شهید هنرمند سردار شهید «سید محمد علوی» دیدار کرد.

وی در این دیدار از رشادتها و سجایای این شهید بزرگوار به سخن گفت و از صبر زینبی همسر شهید با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر بعمل آورد.

هراسانی ضمن گرامیداشت مقام عالی شهدا و اینکه تمامی شهدا چه قبل شهادت با روش زندگی‌شان و چه بعد از آن با وصایای خود راه و روش زندگی را به ما نشان داده‌اند، گفت: باید نسبت به پدران و مادران شهدا توجه ویژه‌ای داشته باشیم و وصایای شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

هراسانی به پاس قدردانی از شهدا و آشنایی جوانان و آحاد مردم به شهدا نوید چاپ کتاب شهدای هنرمند استان مازندران را تا یک هفته دیگر داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار