اجمالی/ امیر پوردستان در نشست خبری عنوان کرد

طراحی و رونمایی تانک چرخ‌دار و ربات مسلح/ آمادگی نزاجا برای سرکوب تروریست‌ها/ هشدار به عربستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش از رونمایی ربات مسلح خبر داد و گفت: این ربات می‌تواند 2 موشک و 600 کیلوگرم محموله را حمل کند.
کد خبر: ۴۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ - 12April 2015

طراحی و رونمایی تانک چرخ‌دار و ربات مسلح/ آمادگی نزاجا برای سرکوب تروریست‌ها/ هشدار به عربستان

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در نشست خبری که بهمنظور تشریح برنامههای این نیرو در روز 29 فروردین برگزار شد، اظهار داشت: برنامههای متنوعی برای این ایام پیشبینی شده است.

وی افزود: در اجرای مراسم پر شکوه رژه علاوه بر یگانهای پیاده و موتوری، از ظرفیتهای بالگردی و جنگنده های نیروی هوایی نیز استفاده میشود.

فرمانده نزاجا در ادامه از رونمایی ربات مسلح خبر داد و گفت: این ربات میتواند 2 موشک و 600 کیلوگرم محموله را حمل کند.

امیر پوردستان همچنین عنوان کرد: تانک چرخدار برای اولین بار در کشور طراحی شده که 26 فروردین رونمایی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به حضور تروریستها در برخی کشورهای همسایه گفت: ما تحرکات تروریستی در مرزهای جنوب شرقی کشور را تهدید نظامی نمیدانیم؛ ضمن اینکه برادران ما در نیروی انتظامی و سپاه پاسداران از قابلیت های لازم در جهت مقابله با تهدیدات برخوردارند.

فرمانده نزاجا ادامه داد: انشاءالله با تمهیداتی که در ستاد کل نیروهای مسلح اندیشیده شده، دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی در سطح کشور نخواهیم بود.

امیر پوردستان افزود: در صورتی که نیاز باشد نیروی زمینی این توانایی را دارد که در کنار برادران پاسدار همچون دوران دفاع مقدس در برابر تهدیدات وارد عمل شود؛ و الحمدلله امروز این همدلی در میان نیروهای مسلح وجود دارد.

وی در ادامه این نشست خبری به تهاجم وحشیانه سعودیها به کشور یمن اشاره کرد و گفت: بهعنوان یک فرمانده نظامی به کشور عربستان توصیه میکنم دست از حملات خود علیه مردم یمن بردارد؛ زیرا در حالی که هنوز تیری به سمت عربستان شلیک نشده، آثار شکست این کشور مشهود شده است؛ وای به آن روزی که تیری به سوی این کشور شلیک شود.


مشروح این خبر متعاقبا منتشر میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار