مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان خبر داد؛

ششمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در گیلان برگزار می‌شود

«محمدمهدی نیازمند» از برگزاری جشنواره هنری ققنوس در گیلان خبر داد و گفت: با برگزاری این جشنواره‌ها نیروهای دانشجویی و بسیجی می‌توانند نیازهای عرصه انقلاب را تولید کرده و از زبان هنر برای معرفی آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب استفاده کنند.
کد خبر: ۴۴۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ - 26February 2021

ششمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در گیلان برگزار می‌شود

«محمدمهدی نیازمند» مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در رشت، درباره هدف از برگزاری ششمین جشنواره هنری دانشجویی، اظهار داشت: فضای دانشجویی بهترین بستر برای شناسایی استعدادهای هنرمندان در بخش‌های مختلف است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان تصریح  کرد: از این رو هدف از برگزاری جشنواره ققنوس شناسایی این استعدادها و در کنار آن شناسایی توانمندسازی افراد در عرصه هنر است.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره جهت‌‌گیری مناسب برای تولید اثرات فاخر انقلابی در زمینه تئاتر، شعر، طراحی پوستر و عرصه‌های مختلف هنری است

نیازمند خاطرنشان کرد: با برگزاری این جشنواره‌ها نیروهای دانشجویی و بسیجی می‌توانند نیازهای عرصه انقلاب را تولید کرده و از زبان هنر برای معرفی آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب استفاده کنند.

وی از اعلام فراخوان جشنواره ققنوس خبر داد و متذکر شد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌ شعر، داستان، فیلم، فیلمنامه، انیمیشن، تئاتر، نمایشنامه، استندآپ کمدی، نقاشی، کاریکاتور، پوستر، خوشنویسی، موسیقی، گویندگی و مداحی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان تاکید کرد: مهلت ثبتنام در جشنواره ششمین جشنواره هنری دانشجویی و ارسال آثار تا 15 فروردین‌  1400 بوده و اختتامیه این جشنواره در نیمه دوم اردیبهشت‌ 1400 برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره آثار خود را با محورهای سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»، کمک‌های مومنانه، خدمت‌رسانی اجتماعی و موضوعات متنوع دیگر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نیازمند با بیان اینکه از برگزیدگان این جشنواره حمایت‌هایی نیز به عمل می‌آید تصریح کرد: از جمله این حمایت‌ها می‌توان به بهره‌‌گیری از توانایی این برگزیدگان در امور هنری و برنامه‌های مختلف اشاره داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این افراد به عنوان انجمن‌های هنری در دانشگاه‌ها سازمان‌دهی می‌شوند که بتوانند در جهت توانمندسازی بیشتر خود توسط این انجمن‌ها اقدام کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان متذکر شد: تلاش ما بر این است که این هنرمندان به بسیج هنرمندان متصل شوند و پس از فارغ‌التحصیلی نیز مسیر هنری خود را طی کرده و در جهت موفقیت‌های روز افزون خود گام بردارند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها