پیام تسلیت سپاه ثارالله به مناسبت درگذشت مادر شهید «علی شفیعی»؛

مادر شهید «علی شفیعی» الگویی بی نظیر در دفاع از اسلام و انقلاب بود

در پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت درگذشت مادر شهید «علی شفیعی» آمده است: بی شک همواره نام و یاد این مادر صبور، برای ایران و دیار کریمان موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۴۴۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ - 28February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام «علی عربپور» نماینده ولی فقیه در سپاه استان با صدور پیامی مشترک رحلت بانوی مجاهد و مخلص حاجیه خانم «سکینه پاکزاد» مادر سردار شهید علی شفیعی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ام الشهید مرحومه حاجیه خانم سکینه پاک ذات مادر ارجمند شهید والامقام سردار سرافراز و جادوانه شهید علی شفیعی فرمانده محور لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس ، موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

آن بزرگ بانوی مومنه علاوه براینکه با سختی های فراوان برای تک فرزندش هم مادری کرد وهم پدری، با روحیه وشجاعتی وصف ناشدنی تا زمان شهادت فرزندش در عملیات کربلای 4 ،هم رزمندگی کرد وهم پشت جبهه خدمت رسانی انجام داد.

بی شک مجاهدت های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندی برومند که همواره نام و یاد او برای ایران و دیار کریمان موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب است برای همیشه ماندگار و الهام بخش همه مادران این سرزمین بوده و به مانند خورشیدی پر فروغ بر صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه به وابستگان این فقیده سعیده از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم، صبر و شکیبایی مسألت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار