معاون فرهنگی اجتماعی سپاه مطرح کرد؛

نیازمند نهضت و جهاد روایت قدرت در مناسبات مختلف هستیم

مجید بذرافکن با تاکید براینکه در آستانه قرن جدید به تثبیت ایده جمهوری اسلامی رسیده‌ایم؛ گفت: نیازمند نهضت و جهاد روایت قدرت در مناسبات مختلف هستیم.
کد خبر: ۴۴۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ - 01March 2021

نیازمند نهضت و جهاد روایت قدرت هستیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس؛ «مجید بذرافکن» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه، در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم با بیان اینکه رشد اهل قلم در سپاه نیازمند صیانت و حمایت است؛ اظهار داشت: در آستانه پایان قرنی هستیم که جمهوری اسلامی مهم‌ترین و تأثیرگذارترین تحولات جهانی را در آن رقم زده است.

وی به شیوع ویروس کرونا در سطح جهان اشاره کرد و افزود: اهالی قلم لازم است در پایان قرنی که با یک رویداد جهانی به اسم ویروس کرونا روبرو شدیم روایت نقش‌آفرینی کشور را در شرایطی روایت کنند که بسیاری از کشورها در مدیریت آن با مشکل روبرو شدند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه تصریح کرد: تاریخ به طور طبیعی نوشته می‌شود و روایت خواهد شد اما خوب است فاتحان آن و نهادهایی که موثر و نقش آفرین قدرت بودند به آن بپردازند. عرصه ایرانیت و اسلامیت توسط سپاه در علم؛ فناوری؛ بهداشت و حیث اداره انسان به نتایج درخشان رسانیده شد که لازم است مورد توجه اهل قلم باشد که در این راستا نیازمند کتاب؛ قلم و روایت هستیم.

بذرافکن با تاکید براینکه در آستانه قرن جدید به تثبیت ایده جمهوری اسلامی رسیده‌ایم؛ گفت: نیازمند نهضت و جهاد روایت قدرت در مناسبات مختلف هستیم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها