شهید «سعید دباغی»:

مرگ سرخ بهتر از زندگی ننگین است

در وصیت‌نامه شهید «سعید دباغی» آمده است: نباید مرگ باعزت را با زندگی با ذلت عوض کنیم، باید به دشمنان و منافقین کوردل بفهمانیم مرگ سرخ بهتر از زندگی ننگین است.
کد خبر: ۴۴۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ - 01March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، در چهلمین سالگرد دفاع مقدس وصیت‌نامه تعدادی از شهدای آذربایجان‌شرقی در هشت سال دفاع مقدس منتشر می‌شود.

وصیت‌نامه شهید «سعید دباغی»:

«انالله و انا الیه راجعون»

شکر و سپاس خدایی را که آدم منت نهاد تا خود انتخاب‌گر راه خود باشد.

با درود بر امام عصر (عج) و نایب بر حقش امام خمینی، حامی مستضعفین جهان و دشمن بزرگ مستکبرین عالم، سلام بر امت شهیدپرور ایران. امت شهیدپرور! ما در برهه‌ای از زمان قرار گرفته‌ایم که اسلام به خون احتیاج دارد. تمام ملل جهان کمر به نابودی ما بسته‌اند و کشور اسلامی ایران را مورد حمله خود قرار داده‌اند.

لذا بر حسب آگاهی و وظیفه‌ای که در خود احساس می‌کردم به ندای «هل من ینصرنی» حسین زمان در عاشورای قرن بیستم در کربلای ایران، جهت فدا نمودن بهترین و با ارزش‌ترین عنصر خود، به پا خواستم و از جان خود نیز به خاطر رضای خدا گذشتم.

باشد که قطره خون ما در به ثمر رسیدن انقلاب عزیزمان نقشی داشته باشد. ما که وارث راه حسینیم، نباید مرگ باعزت را با زندگی با ذلت عوض کنیم. باید به دشمنان و منافقین کوردل بفهمانیم مرگ سرخ بهتر از زندگی ننگین است.

ای برادران و جوانان، بدانید که راه حق، راه اسلام است و من برای‌تان ادامه این راه را توصیه می‌کنم. بدانید هرچه به اسلام خدمت کنیم کم کرده‌ایم. لذا ان‌شاءالله با خدمت کردن به اسلام و به لطف خدا، پرچم خونین اسلام و انقلاب را در سراسر جهان به اهتزاز درخواهیم آورد.

بارالها، در ظهور حضرت مهدی (عج) تعجیل فرما! به رهبر کبیر انقلاب‌مان، این قلب تپبنده امت، حضرت امام خمینی طول عمر عنایت فرما (آمین).

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها